Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66428
Название: Маркетинговий інструментарій антикризового управління в умовах глобалізації
Авторы: Бубенець, І. Г.
Дата публикации: 2025
Издательство: Львів: ЛТЕУ
Библиографическое описание: Бубенець І. Г. Маркетинговий інструментарій антикризового управління в умовах глобалізації. Інноваційні стратегії та виклики сучасного маркетингу в умовах глобальних технологічних змін та цифровізації економічних процесів. матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. (10 квітня 2025 року м. Львів). Львів: ЛТЕУ, 2025. С. 19-21
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66428
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_Marketynhovyy_instrumentariy_19-21.pdf7.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.