Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоісєєва, Н.І.-
dc.date.accessioned2022-09-12T15:27:59Z-
dc.date.available2022-09-12T15:27:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМоісєєва Н.І. Туристичний продукт чи послуга: теоретико-методологічний базис дослідження дефініцій. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2018. №4. С. 299-315.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6639-
dc.description.abstractМоісєєва Н.І. Туристичний продукт чи послуга: теоретико-методологічний базис дослідження дефініцій. У статті обґрунтовано авторське бачення поняття туристична послуга, як об’єкту економічних та суспільних відносин, необхідність у якому виникає під час туристичної поїздки/подорожі та при підготовці до неї і дозволяє якісно та в повній мірі задовольнити специфічні та інші супутні потреби споживча суб’єктами ринку туристичних послуг. Здійснено диференціювання теоретико-методологічних підходів до трактування, категорії «туристична послуга» як комплексу дій, або ж виробничої діяльності, сукупності матеріальних та нематеріальних компонент, сегменту сфери послуг, об’єкту суспільних та економічних відносин, засобу задоволення потреб та інтересів, які можуть застосовуватися як окремо, так і формувати взаємопов’язану та взаємозалежну систему різних за спрямуванням типів. Доведено, що дефініцію «туристичний продукт», слід розглядати як: комплекс (набір) послуг, комбінацію різних аспектів, споживчу вартість, результат праці, за значенням для виробника та споживача, територіальний ресурсний потенціал тощо. При цьому, туристична послуга, як окремий елемент, здатна задовольнити під час подорожі одночасно тільки одну конкретну потребу туриста, а не комплекс його вимог. Визначено специфічні особливості туристичного продукту (комплексність суспільних благ; повнота та рівень якості послуг і товарів, які реалізуються; головним результатом подорожі є міра задоволення (комплекс вражень); двозначна суб’єктно-об’єктна природа категорії (економічну та маркетингову).uk_UA
dc.description.abstractMoіseеva N.I. Tourist product or service: theoretical and methodological basis for the study of definitions. The author's vision of the notion that a tourist service is an object of economic and social relations, the need for which arises during a tourist trip / travel and preparation for it, and allows to qualitatively and fully satisfy specific and other concomitant needs of the consumer sub- The tourist services market. The analysis of scientific opinions on the definition of the essence and content of the category "tourist service" has allowed to differentiate theoretical and methodological approaches to its interpretation as a complex of actions, or production activity, a set of material and intangible components, a segment of the service sector, the object of social and economic relations, a means of meeting needs and interests that can be applied individually, and form a interconnected and interconnected system of different types of targeting. The systematization and additions of existing approaches to the nature of the creation, provision and consumption of tourism services have allowed to distinguish its specific characteristics, namely: inability to preserve; significant static; territorial dissociation of consumer and producer; continuity of production and consumption; impossibility of preliminary evaluation; manifestation of emergence and synergy, etc. Differentiation of methodological approaches to the interpretation of the definition of "tourist product" allows us to consider its essence and content as: the complex (set) of services, a combination of different aspects, consumer value, the result of labor, the value for the producer and consumer, the territorial resource potential, etc. At the same time, a tourist service (accommodation, meals, transportation, excursions, domestic services, cultural and entertainment events, etc.) as a separate element can satisfy at the same time only one specific tourist need, rather than a set of its requirements, as it is inherent in a tourist product, which is a complex of tourist services, etc. The specific features of the tourist product (complexity of public goods, completeness and level of quality of services and goods being implemented; the main result of the trip is the measure of satisfaction (complex of impressions); the ambiguous object-object nature of the category (economic and marketing).uk_UA
dc.description.abstractМоисеева Н.И. Туристический продукт или услуга: теоретико-методологический базис исследования дефиниций. Обосновано авторское видение понятия туристическая услуга, как объекта экономических и общественных отношений, необходимость в котором возникает во время туристической поездки / путешествия и при подготовке к ней и позволяет качественно и в полной мере удовлетворить специфические и другие сопутствующие нужды потребительская субъектами рынка туристических услуг. Осуществлен дифференцировки теоретико-методологических подходов к трактовке, категории «туристическая услуга» как комплекса действий, или же производственной деятельности, совокупности материальных и нематериальных компонент, сегмента сферы услуг, объекта общественных и экономических отношений, средства удовлетворения потребностей и интересов, которые могут применяться как отдельно, так и формировать взаимосвязанную и взаимосвязанную систему различных по направлению типов. Доказано, что дефиницию «туристический продукт», следует рассматривать как: комплекс (набор) услуг, комбинацию различных аспектов, потребительскую стоимость, результат труда, по значению для производителя и потребителя, территориальный ресурсный потенциал и тому подобное. При этом, туристическая услуга, как отдельный элемент, способный удовлетворить во время путешествия одновременно только одну конкретную потребность туриста, а не комплекс его требований. Определены специфические особенности туристического продукта (комплексность общественных благ; полнота и уровень качества услуг и товаров, которые реализуются; главным результатом путешествия является степень удовлетворения (комплекс впечатлений) двусмысленная субъектно-объектная природа категории (экономическую и маркетинговую).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХНАУuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectдефініціяuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристический продуктuk_UA
dc.subjectтуристическая услугаuk_UA
dc.subjectпонятиеuk_UA
dc.subjectдефиницияuk_UA
dc.subjectтуристическая сфераuk_UA
dc.subjectрынок туристических услугuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourist productuk_UA
dc.subjecttourist serviceuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectdefinitionuk_UA
dc.subjecttourist sectoruk_UA
dc.subjecttourism services marketuk_UA
dc.titleТуристичний продукт чи послуга: теоретико-методологічний базис дослідження дефініційuk_UA
dc.title.alternativeTourist product or service: theoretical and methodological basis for the study of definitionsuk_UA
dc.title.alternativeТуристический продукт или услуга: теоретико-методологический базис исследования дефиницийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.