Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6624
Назва: Содержание труда потребителей в процессе создания бренда органической агропродукци
Інші назви: Content of customers labour in the process of creation organic production brand in agriculture.
Специфіка праці споживача органічної агропродукції.
Автори: Нигматова, О.С.
Ключові слова: труд, потребитель, бренд, стоимость, органическая агропродукция.;labour, customer, brand, cost, organic agro production.;праця, споживач, бренд, вартість, органічна агропродукція.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Нигматова О.С. Содержание труда потребителей в процессе создания бренда органической агропродукци
Серія/номер: Економічні науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): В статье актуализируется вопрос взаимодействия экологоориентируемого агробизнеса и потребителей, в процессе которого потребители трудятся, производя и воспроизводя стоимость бренда. Разбираются основные концепции взаимодействия компаний и потребителей, представленные в экономической литературе, с последующим критическим анализом с точки зрения марксистской методологии. Определяется понятие труда потребителей, на основе которого анализируется содержание труда потребителей в процессе создания бренда органической продукции украинских агропредприятий.
In the modern capitalist economy, the particular segment of society production is being formed – organic agriculture, where nature as though is out of the general utility and exploitation system, nature is perceived subjectively, as object what needs care. It represents a measure of true value relationship between man and nature. So non-utilitarian attitude to nature turns nowadays into commodity, forming generally a brand of organic production in agriculture. This assumes existence and/ or creating of such kind of consumers, who share and reproduce this attitude. The brand of organic agro products might be determined as a form of capital where is exploited the labour of customers who reproduce value attitude of man to nature. Therefore, for determination of brand cost in organic agro production, it is necessary to concretize labour of customers.
У статті актуалізується питання взаємодії екологоорієнтованого агробізнесу та споживачів, в процесі якої споживачі працюють, виробляючи та відтворюючи вартість бренду. Розбираються основні концепції взаємодії компаній та споживачів, представлені в економічній літературі, з подальшим критичним аналізом останніх з погляду марксистської методології. Визначається поняття праці споживачів, на основі якого аналізується зміст праці споживачів в процесі створення бренду органічної продукції українських агропідприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6624
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nigmatova .pdf181.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.