Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКарбівнича, Т. В.-
dc.contributor.authorДеніна, Ксенія Артуровна-
dc.date.accessioned2025-05-14T13:15:42Z-
dc.date.available2025-05-14T13:15:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДеніна К. А. Впровадження програм лояльності на підприємствах гостинності (на прикладі готелю «Кірофф» м. Харків): кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. Т. В. Карбівнича. Харків; ДБТУ. 2024. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66248-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи. Сфера послуг на сьогоднішній день є однією з найпотужніших і прибуткових галузей світової економіки, що динамічно розвивається. Вона є одним з найважливіших елементів соціального і культурного розвитку та сприяє задоволенню соціальних і ділових потреб різноманітних підприємств, організацій та установ, покращенню рівня та якості життя людей. Зміни навколишнього середовища, поява нових потреб і зміна позиції споживачів у сфері послуг, зростання конкуренції, інтернаціоналізація, розвиток інформаційних мереж сприяють поширенню та швидкому отриманню інформації, широка доступність сучасних технологій, зміна ролі людських ресурсів, а також ряд інших факторів призвели до сильного зростання ролі споживачів послуг у сучасному секторі послуг. В умовах жорсткої конкуренції навіть перед відомими компаніями сфери послуг стоїть досить складне завдання: як зберегти свої позиції на ринку та ефективність роботи. Зазвичай керівництво організацій вживає ряд заходів щодо збільшення частки ринку, зниження витрат на впровадження цінової конкуренції та багато інших заходів. Але цього недостатньо. Багато експертів все частіше схиляються до висновку, що лояльність споживачів є найважливішим фактором успіху більшості компаній в індустрії гостинності. Це поняття з'явилося в нашій країні не так давно, але вже встигло зацікавити багатьох. Питанням лояльності та управління нею на практиці приділяється все більше уваги. На практиці потенціал лояльності споживачів використовується недостатньо, а акцент робиться на матеріальних вигодах споживачів, що незмінно збільшує кількість лояльних клієнтів і рівень лояльності, але не призводить до покращення. Тому Однак, незважаючи на існуючі проблеми, компанії мають можливість досягти лояльності споживачів, надаючи споживачам яскраві атрибути та унікальну цінність свого бренду. Це підтверджує актуальність теми кваліфікаційної роботи. Мета кваліфікаційної роботи – розробка та впровадження програм лояльності на підприємствах індустрії гостинності на прикладі готелю «Кірофф», м. Харків. Завдання: вивчити сутність, види та інструменти програм лояльності; розглянути специфіку застосування програм лояльності в індустрії гостинності; проаналізувати сучасний стан готельного господарства в м. Харків; проаналізувати діяльність готельних підприємств м. Харкова щодо формування споживчої лояльності; провести аналіз якості обслуговування в готелі «Кірофф»; розробити рекомендації щодо розвитку програм споживчої лояльності на готельних підприємствах (на прикладі готелю «Кірофф»). Об’єкт дослідження – готель «Кірофф», м. Харків. Предмет дослідження – програми лояльності, що надаються в готелях Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Результати досліджень можуть бути використані в діяльності підприємств готельного бізнесу та при викладанні дисципліни «Організація готельного господарства». Апробація. Результати дослідження доповідались на Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі», 2 листопада 2023 р. та на наукових семінарах кафедри в рамках роботи студентського гуртка «Готельні інсайти»uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectпрограми лояльностіuk_UA
dc.titleВпровадження програм лояльності на підприємствах гостинності (на прикладі готелю «Кірофф» м. Харків)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Тимошенко 3.І. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу : навч. посіб. / З. І. Тимошенко, Г. Б. Мунін, В. П. Дишлевий ; Європ. ун-т. – К., 2007. – 245 c. 2. Магалецький А. В. Комунікаційна політика як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства.Ефективна економіка. 2010. № 11. URL: : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=391 (дата звернення 09.05.24). 3. Теребух А.А., Ільницька-Гикавчук Г.Я., Макар О.П. Роль маркетингових комунікацій в діяльності закладів готельного господарства.Вісник Хмельницького національного університету. 2017. № 6. Том 2. С. 189-192 4. Левицька І.В. Revenue management в готельному бізнесі. Економіка. фінанси. менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2019. № 5. 5. Життєвий цикл клієнта. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/zhittievij cikl-kliienta/ (дата звернення 11.05.24). 6. Що таке лояльність клієнта і як побудувати довгострокові відносини з клієнтом? URL: https://effetex.com/blog-ua/shho-take-loyalnist-kliyentai-yak pobuduvaty-dovgostrokovi-vidnosyny-z-kliyentom/ (дата звернення 11.05.24). 7. Як утримати нового клієнта і завоювати його довіру. URL: https://cloudfresh.com/ua/cloud-blog/yak-utrymaty-novogo-kliyenta-i-zavoyuvaty jogo-doviru/ (дата звернення 12.05.24). 8. Харків. URL: https://uk.wikipedia.org. (дата звернення 15.05.24). 9. Повідомлення про оприлюднення проєкту Програми економічного та соціального розвитку м. Харкова на 2021 рік і Звіту про його стратегічну екологічну оцінку. URL: https://web.archive.org/web/20210201190043/https://www.city.kharkov.ua/ru/document/ (дата звернення 15.05.24). 10. Харків визнаний самим інноваційним містом в Україні. URL: https://dr.city.kharkov.ua/ua/news/21-kharkiv-viznaniy-samim-innovatsiynim mistom-v-ukrayini.html (дата звернення 15.05.24). 11. Архів. Колективні засоби розміщування URL: http://kh.ukrstat.gov.ua/kolektyvni-zasoby-rozmishchuvannia-shchorichno (дата звернення 15.05.24). 12. Ніколайчук Ольга Анатоліївна Тренди розвитку вітчизняної індустрії гостинності в умовах COVID-19. Вісник ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Серія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. Вип. 13. 2021.С. 108-114 13. Безручко Л.С., Білоус С.В., Філь М.І. Готельне господарство України в умовах війни: сучасний стан та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2023. № 47. URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2145/2074 (дата звернення 16.05.24). 14. Готельна нерухомість під час війни: значні втрати і активне будівництво. URL: https://delo.ua/business/gotelna-neruxomist-pid-cas-viini-znacni vtrati-i-aktivne-budivnictvo-431718/ (дата звернення 16.05.24). 15. Готель «Кірофф». URL: https://kiroff-hotel.com/ (дата звернення 17.05.24). 16. Booking.com. URL: https://www.booking.com/ (дата звернення 17.05.24). 17. Готельний комплекс «Місто». URL: https://hotel-misto.com/ (дата звернення 18.05.24). 18. Готель «Немо» Харків. URL: https://kharkov.nemohotels.com/en/ (дата звернення 18.05.24). 19. Готель City Club. URL: https://www.hotel-cityclub.com/ (дата звернення 18.05.24). 20. Готель 19. URL: https://www.booking.com/ (дата звернення 18.05.24). 21. Готель Villa Four Rooms. URL: https://villa-fourrooms.com.ua/ (дата звернення 18.05.24). 22. Hotel «Mandarin Clubhouse». URL:https://www.mandarinclubhouse.com.ua/ (дата звернення 18.05.24). 23. Готельно-ресторанний комплекс «Каsкаd». URL: https://www.kaskad hotel.com/ (дата звернення 19.05.24). 24. Optima Collection Kharkiv Hotel. URL: https://optimahotels.com.ua/uk/hotels/kharkiv/\ (дата звернення 19.05.24). 25. Pazasuraman A., Zeithaml V., Berry L. A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing. 1985. Vol. 49. Рp. 41-50 26. Grönroos Christian. A Service Quality Model and its Marketing Implications. European Journal of Marketing. Vol. 18 Issue: 4, 1984 p. 36-44. 27. Бедрадіна Г.К. Методика service quality в оцінюванні якості готельних послуг. Приазовський економічний вісник. 2019. В. 5(16). С. 113-119.uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_241-20b-01_Denina_K_A.pdf
  Restricted Access
4.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.