Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65935
Назва: | Стратегія масштабування компанії |
Інші назви: | The strategy of scaling the company |
Автори: | Рак, Ганна Вікторівна |
Науковий керівник : | Ткачова, Світлана Сергіївна |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Ключові слова: | масштабування бізнесу;стратегія;компанія «Аврора»;ТОВ «Вигідна покупка»;управління масштабуванням бізнесу;business scaling;strategy;Aurora company;profitable purchase llc;business scaling management |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Рак Г.В. Стратегія масштабування компанії: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр»: 073 Менеджмент; наук. керівник Ткачова С.С.; Харків: ДБТУ, 2024. 70 с. |
Короткий огляд (реферат): | Основною метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних і практичних положень щодо удосконалення стратегії масштабування бізнесу в сучасних компаніях.
Об’єктом дослідження є процес управління масштабуванням бізнесу в сучасних компаніях.
Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до удосконалення стратегії масштабування бізнесу в компанії «Аврора».
У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі:
У першому розділі вивчено сутність поняття «масштабування бізнесу»; визначено особливості розробки та реалізації стратегії масштабування бізнесу; проаналізовано досвід управління масштабуванням бізнесу в сучасних компаніях.
У другому розділі сформовано загальну характеристику компанії «Аврора»; проведено організаційно-економічний аналіз процесів розвитку компанії «Аврора» і ТОВ «Вигідна покупка»; розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії масштабування бізнесу в компанії «Аврора» The main goal of the qualification (bachelor's) work is the development of theoretical and practical provisions regarding the improvement of the business scaling strategy in modern companies. The object of research is the process of managing business scaling in modern companies. The subject of the study is theoretical and practical approaches to improving the business scaling strategy in the Aurora company. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter examines the essence of the concept of "business scaling"; the specifics of the development and implementation of the business scaling strategy are determined; the experience of managing business scaling in modern companies is analyzed. In the second section, the general characteristics of the company "Aurora" are formed; an organizational and economic analysis of the development processes of the company "Aurora" and LLC "Vygdyna Purcha" was carried out; proposals for improving the business scaling strategy at the Aurora company were developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65935 |
Розташовується у зібраннях: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_B_44_2_073-20b-02_Rak_H_V.pdf Restricted Access | 844.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.