Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65929
Назва: Стратегічне управління конкурентоспроможним виробництвом продукції рослинництва
Інші назви: Strategic Management of Competitive Crop Production
Автори: Абрамян, Жора Олегович
Науковий керівник : Єфремова, Н. О.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет
Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключові слова: стратегічне управління;конкурентоспроможне виробництво;продукція рослинництва;економічна ефективність;прибуток;рентабельність;урожайність;strategic management;competitive production;crop production;economic efficiency;profit;profitability;productivity
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Абрамян Ж. О. Стратегічне управління конкурентоспроможним виробництвом продукції рослинництва: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 073 - Менеджмент; наук. кер. Н. О. Єфремова. Харків: ДБТУ, 2024. 76 с.
Короткий огляд (реферат): Мета полягає у розробці теоретичних і практичних засад стратегічного управління, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності виробництва продукції рослинництва. Об’єктом дослідження у даній роботі є процеси стратегічного управління, які застосовуються у виробництві продукції рослинництва. Предметом дослідження є стратегічні підходи і методи управління, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності продукції рослинництва. Наукова новизна полягає в тому, що з’ясовано, що планування та реалізація стратегій розвитку дозволить досліджуваному підприємству мінімізувати ризики та максимізувати вигоди від інвестицій, сприяючи сталому економічному зростанню, що говорить про те, що стратегічне управління у сучасних умовах є не просто важливим, а критично необхідним для забезпечення конкурентоспроможності та сталого розвитку підприємств рослинництва. Впровадження ефективних стратегічних підходів дозволяє підприємствам адаптуватися до динамічних змін ринку, забезпечувати високу якість продукції та досягати довгострокових цілей. У кваліфікаційній роботі: У першому розділі розкрито поняття та сутність стратегічного управління; визначено чинники конкурентоспроможності продукції рослинництва; обґрунтовано методичні підходи до стратегічного управління конкурентоспроможністю в аграрному секторі. У другому розділі проаналізовано організаційно-управлінську структуру підприємства та основні економічні показники його діяльності; досліджено ефективність виробництва та конкурентоспроможність продукції рослинництва підприємства; запропоновано ефективну стратегію управління, яка забезпечить підвищення конкурентоспроможності продукції рослинництва. Висновки та пропозиції. Результати дослідження свідчать про те, що ефективне стратегічне управління вимагає комплексного підходу до аналізу та використання різноманітних методичних інструментів. Досліджуване підприємство має значний потенціал для розвитку та підвищення конкурентоспроможності, використовуючи свої сильні сторони і можливості, одночасно адаптуючись до зовнішніх викликів і усуваючи слабкі місця.
The goal is to develop theoretical and practical principles of strategic management, which will contribute to increasing the competitiveness of the production of crop production. The object of research in this work is strategic management processes used in the production of plant products. The subject of the study is strategic approaches and management methods aimed at increasing the competitiveness of crop production. The scientific novelty lies in the fact that it has been found that the planning and implementation of development strategies will allow the investigated enterprise to minimize risks and maximize benefits from investments, contributing to sustainable economic growth, which suggests that strategic management in modern conditions is not only important, but critically necessary to ensure the competitiveness and sustainable development of crop production enterprises. Implementation of effective strategic approaches allows enterprises to adapt to dynamic market changes, ensure high product quality and achieve long-term goals. In the qualification work: The concept and essence of strategic management is revealed in the first chapter; factors of competitiveness of plant production products are determined; methodical approaches to strategic management of competitiveness in the agricultural sector are substantiated. The second chapter analyzes the organizational and management structure of the enterprise and the main economic indicators of its activity; the production efficiency and competitiveness of plant production of the enterprise were investigated; an effective management strategy is proposed, which will ensure an increase in the competitiveness of crop production. Conclusions and suggestions. The results of the study indicate that effective strategic management requires an integrated approach to analysis and the use of various methodological tools. The enterprise under study has significant potential for development and increasing competitiveness, using its strengths and opportunities, while adapting to external challenges and eliminating weaknesses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65929
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_44_2_073z-19b-02_Abramyan_ZH_O.pdf
  Restricted Access
971.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.