Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2025-04-30T14:45:21Z-
dc.date.available2025-04-30T14:45:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Маркетингові інструменти взаємодії закладів вищої освіти з роботодавцями. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Організація системи взаємодії «вища освіта – ринок праці»: тези доп. ХV Всеукр. наук.-метод. конф., 28 вересня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 151-152.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65721-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти взаємодії закладів вищої освіти з роботодавцямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Організація системи взаємодії «вища освіта – ринок праці»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2018_151-152.pdf157.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.