Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65521
Назва: Роль діджитал-маркетингу у розвитку соціального підприємництва в умовах невизначеності
Автори: Дейнега, К. В.
Науковий керівник : Чуйко, М. М.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Дейнега К. В. Роль діджитал-маркетингу у розвитку соціального підприємництва в умовах невизначеності. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. М. М. Чуйко. Частина 2. Харків: ДБТУ, 2025. С. 113-115
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65521
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_2-114-116.pdf380.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.