Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКалєнік, Ксенія Володимирівна-
dc.contributor.authorНотченко, Іван Русланович-
dc.date.accessioned2025-04-22T07:15:36Z-
dc.date.available2025-04-22T07:15:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНотченко І. Р. Розробка та впровадження концепції розвитку для підприємства готельно-ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік. Харків; ДБТУ. 2024. 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65301-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота розвитку для підприємства готельно-ресторанного бізнесу. У роботі висвітлені питання, щодо теоретичних основ розвитку підприємств сфери гостинності. Розглянуто ребрендинг, як одну із концепцій розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Вивчено особливості проведення ребрендингу. Здійснено аналіз досліджуваного підприємства, його маркетингове середовище. Вивчено складові бренду у готельно-ресторанному бізнесі та його вплив на вибір споживачів. Обґрунтовані заходи проведення ребрендингу підприємства готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.description.abstractQualification work is devoted to the development and implementation of a development concept for a hotel and restaurant business enterprise. The work highlights issues regarding the theoretical foundations of the development of hospitality enterprises. Rebranding is considered as one of the concepts for the development of hotel and restaurant business enterprises. The features of rebranding are studied. An analysis of the studied enterprise, its marketing environment is carried out. The components of the brand in the hotel and restaurant business and its influence on consumer choice are studied. Substantiated measures for rebranding a hotel and restaurant business enterpriseuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectребрендингuk_UA
dc.subjectкав’ярняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанна послугаuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectrebrandinguk_UA
dc.subjectcoffee shopuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjecthotel and restaurant serviceuk_UA
dc.titleРозробка та впровадження концепції розвитку для підприємства готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and implementation of the concept for the hotel and restaurant business enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Афанасьєва О.П. Маркетинг в ресторанному господарстві [Текст] : навч.- метод. посібник / О.П. Афанасьєва, О.В. Жегус, М. B. Михайлова. – Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2016 – 18 с. 2. Асоціації індустрії гостинності [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://aigu.org.ua/ – Станом на 13.05.2024.– Назва з екрану. 3. Богуславець, К.Д., Чеботарьова, І.Б. (2014). Дослідження впливу кольору на купівельну спроможність товарів. Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, (4-5), 4-12. http://nbuv. gov. ua/UJRN/had_2014_4-5_3. 4. Гончар Л.О., Єфіменко І.О. Особливості використання сучасних методів управління змінами у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Л.О. Гончар, І.О. Єфіменко. Ефективна економіка № 10, 2015. 5. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес: реалії і перспективи [Електронне видання] : тези доповідей VІ Всеукр. студ. наук. конф. (Київ, 25 березня 2020 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – 318 с. – Укр. та англ. мовами. 6. Гросул В. А., Калєнік К. В. Лояльність споживачів як основний критерій формування конкурентних переваг підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] Економіка та суспільство : елект. наук. фахове видання. 2018. Вип. 15. С. 272–277. 7. Домінська О.Я. Сучасний стан та інноваційні процеси розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні / О.Я. Домінська, Н.О. Батьковець // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки.  2017.  Вип. 52.  С. 39  41. 8. ДСТУ 3862-99. Ресторанне господарство. Терміни та визначення [Текст] : вид. офіц. / Державний Стандарт України.  Натомість ДСТУ 3862-99.  Київ : Держстандарт України, 1999.  25 с. 9. Калєнік К. В. Методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності ресторанної послуги. Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2017. Том 22. Випуск 8(61). С. 61 66. 10. Калєнік К.В. Особливості конкуренції у галузі ресторанного господарства. Перспективи розвитку сучасної науки: матеріали ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 15-16 липня 2017 р. Київ: МЦНД, 2017. С 13-14 11. Ковешніков В.С.Організація готельно – ресторанної справи: навчальний посібник / В.С. Ковешніков, М.П. Мальська, Х.Й. Роглєв.-К.:Кондор,2015.-752с. 12. Король О.Д., Крачило М.П. К 68 Менеджмент туризму: Навч. посіб. — К.: Знання, 2009. — 248 с., іл. — (Вища освіта ХХІ століття). 13. Кудла Н. Є. Менеджмент підприємства готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / Н. Є. Кудла. – Київ : Знання, 2012. – 343 с. 14. Мазаракі А.А. HoReCa : навч. посіб. : у 3 т. – Т. 2. Ресторани / [А.А. Мазаракі, С.Л. Шаповал, С.В. Мельниченко та ін.] ; за ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац.торг.-екон. унт, 2017. – 312 с. 15. Міценко Н. Г. Засади стратегічного управління розвитком товарообороту підприємств / Н. Г. Міценко, Р. І. Ласка, А. В. Найда // Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. праць. – Львів : ЛКА, 2014. – Вип. 16. – С. 37-41. 16. Наказ Державної туристичної адміністрації України «Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг» - 16.03.2004 N 19 – Київ, 2004. 17. Науменко М.О., Тютюнік О.М. Шляхи забезпечення якісного обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 36. С. 179–181. 18. Оробейко Е.С., Шредер Н.Г. Організація обслуговування: ресторани і бари: посібник. - М.: Альфа-М; ИНФРА-М, 2006. - 320 с. 19. Основи готельно-ресторанної справи : навчальний посібник / Н. І. Данько, А. Ю. Парфіненко, П. О. Подлепіна, О. О. Вишневська [за заг. ред. А. Ю. Парфіненка]. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. –288 с. 20. Оцінка позиціонування підприємства в умовах конкурентного середовища. Розділ колективної монографії: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: колективна монографія / Авт. кол. А. В. Рибчук, І. Я. Кулиняк, Т. В. Кулініч та ін. / За заг. ред. проф. А. В. Рибчука. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2017. – С. 349-359. 21. Послуги туристичні. Класифікація готелів : ДСТУ 4269:2003. [Чинний від 23.12.2003 р.] – Вид. офіц. – Київ : ДП НДІ «Система», 2003. – 30 с. — (Національні стандарти України). 22. Продан І., Баран О. Система клієнтоорієнтованого сервісу в закладі ресторанного господарства / І. О. Продан, О. П. Баран // Міжнародний бізнес і туризм в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку: зб. тез доповідей Міжн. наукт.-практ. конф. студентів та молодих учених (Тернопіль, 12-13 травня 2016 ) .- Тернопіль, ТНЕУ.- 2016. - 226 с. 23. Продан І, Різник Ю. Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства // І. О. Продан, Ю. І. Різник / Бізнес Інформ. – 2017. 24. Ресторанний консалтинг. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.kraii.com.ua/ru/works/hotel_restaurant 25. Сушкова, А., & Чеботарьова, І.Б. (2022). Вплив кольору на сприйнятя інформації в різних країнах. Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів 17-18 лютого 2022 р. – Х.: ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2022. – С. 100. 26. Тімар І. В. Вплив іміджу підприємства сфери готельних послуг на формування його конкурентних переваг / І. В. Тімар // Вісник Дніпроп. ун-ту. Сер. Економіка. – 2015. – Вип. 9(3). – С. 145–149. 27. Сайт управління статистики Чернівецької області [Електронний ресурс] // Держ. ком. статистики Чернівецької області. – Офіц. веб-сайт. – Режим доступу : http://www.cv.ukrstat.gov.ua. 28. Сарай Н.І. Економічна діагностика: Навчальний посібник / Н.І. Сарай. – Тернопіль: Крок, 2015. – 164 с. 29. Фейгенбаум А. Контроль качества продукции / А. Фейгенбаум. – М. : Экономика, 1986. – 186 с. 30. Чорна М. В. Особливості управління розвитком підприємств ресторанного господарства / Чорна М. В., Коваль М. С. // Ефективна економіка. – 2015. ̶ №1. 31. Чорна М. В. Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств / М. В. Чорна, С. В. Глухова // монографія – Харків : ХДУХТ – 2012. – 210с. 32. Asdullah M. A. Impact of External Factors on Fast Food Business [Text] / M. A. Asdullah, Zohaib-ur-Rehman, R. Navid Ahmad // Journal of Resources Development and Management. – 2015. – Vol.9. – Р. 30-35. 33. Boo H. V. Service environment of restaurants: findings from the youth customers [Text] / H. V. Boo // Journal of ASIAN Behavioural Studies.  2017.  2(2).  Р. 67-77. 34. Chen, R. J. C.. From sustainability to customer loyalty: A case of full service hotels’guests. Journal of Retailing and Consumer Services. – 2015. – 22. Р. 261–265. 35. Dagnino G.B., King, D.R. & Tienari, J. Strategic management of dynamic growth [Text] / G.B. Dagnino, D.R. King, J. Tienari, // Long Range Planning.  2017.  50(4) .  Р. 427-430. 36. Hrosul, V., Kovalenko, S., Saienko, V., Skomorovskyi, A., Kalienik, K., Balatska, N. Research of logical contradictions in the conditions of cluster management of the enterprise (Article). Journal of Management Information and Decision Sciences/ Volume 24, Issue Special Issue 1, 2021, Pages 1-4. 37. Liudmyla, S., & Аlina, A. (2020). Ways of transferring the internal speech of characters: Psycholinguistic projection. Psycholinguistic, 27(2), 361-384. 38. Nickson, D. Human Resource Management for the Hospitality and Tourism Industries / Dennis Nickson. - USA: Elsevier Ltd., 2010. - 305 p. 39. Restaurantguru.com 40. Thompson, A., Strickland, A.J., & Gamble, J.E. (2007). Crafting & executing strategy. New York: McGraw-Hill Irwin. Mescon, M., Albert, M., & Khedouri, F. (2007). Management. New York: Harper & Row Publishers. 41. Тop20.ua/cv/restorani-kafe-bari/restoraniuk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_M_471_241-23m-01_Notchenko_I_R.pdf
  Restricted Access
2.35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.