Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65176
Название: Роль PR у маркетингових комунікаціях бізнесу під час війни
Авторы: Шептуха, О. М.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Шептуха О. М. Роль PR у маркетингових комунікаціях бізнесу під час війни. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 1. Харків: ДБТУ, 2025. С. 732-735
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65176
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_1-733-736.pdf212.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.