Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64958
Назва: Особливості комплексу спортивного маркетингу
Автори: Савицька, Н. Л.
Красноусов, А. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Красноусов А. В. Особливості комплексу спортивного маркетингу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 219-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64958
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_219-220.pdf103.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.