Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64944
Title: Склад маркетингових ресурсів у структурі маркетингового потенціалу підприємств торгівлі
Authors: Артеменко, С. В.
Бубенець, І. Г.
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко С. В., Бубенець І. Г. Склад маркетингових ресурсів у структурі маркетингового потенціалу підприємств торгівлі. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 травня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 191-192.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64944
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2015_2_191-192.pdf114.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.