Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64002
Title: Реклама як складова маркетингової політики
Authors: Раскосова, Г. Б.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Раскосова Г. Б. Реклама як складова маркетингової політики. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора університету (1988–1991 рр.), доктора технічних наук, професора, члена-кореспондента ВАСГНІЛ Бєляєва Михайла Івановича, м. Харків,19 листоп. 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. Ч. 2. С. 234-236.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64002
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2018_2_234-236.pdf374.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.