Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63966
Назва: Інноваційне управління конкурентоспроможним маркетингом соціально-відповідальних підприємств в умовах міжнародної інтеграції як чинник їх стійкого розвитку
Інші назви: Innovative Management of Competitive Marketing for Socially Responsible Enterprises in the Conditions of International Integration as a Factor of their
Автори: Ломовських, Л. О.
Єфремова, Н. О.
Пащенко, Ю. В.
Мещеряков, В. Є.
Ключові слова: розвиток діджиталізації в Україні;цифрова трансформація економіки;інноваційний розвиток;економічна аналітика;діагностика;форсайт;прогнозування;стійке управління;ризики;конкурентоспроможність;глобалізація;європейський бізнес;development of digitalization in Ukraine;digital transformation of the economy;innovative development;economic analytics;diagnostics;foresight;forecasting;resilient management;risks;competitiveness;globalization;European business
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ломовських Л. О., Єфремова Н. О., Пащенко Ю. В., Мещеряков В. Є. Інноваційне управління конкурентоспроможним маркетингом соціально-відповідальних підприємств в умовах міжнародної інтеграції як чинник їх стійкого розвитку. Journal of management, economics and technology = Журнал з менеджменту, економіки та технологій. № 4. Харків: ДБТУ, 2024. С. 3-18
Серія/номер: Журнал з менеджменту, економіки та технологій;№ 4
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються інноваційні підходи до управління конкурентоспроможним маркетингом соціально відповідальних підприємств в умовах посилення цифровізації та інтеграції у міжнародний ринок. Об’єктом дослідження є інноваційні підходи до управління конкурентоспроможною маркетинговою діяльністю соціально відповідальних підприємств аграрного сектора в умовах цифровізації економіки, міжнародної інтеграції та глобалізації. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та методологічних основ діджиталізації маркетингових процесів соціально-відповідальних підприємств з акцентом на забезпечення стійкого розвитку, підвищення конкурентоспроможності та впровадження принципів соціальної відповідальності в умовах глобальних викликів. У дослідженні застосовано системний підхід до аналізу процесів цифровізації та інтеграції соціально-відповідальних стратегій у маркетинг підприємств. У роботі проаналізовано ключові виклики, що постають перед підприємствами у зв’язку з глобальною конкуренцією, зростанням значення соціальної відповідальності та стрімкою трансформацією цифрових технологій. Визначено, що діджиталізація процесів економічної аналітики, діагностики та форсайту є важливим інструментом для підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю. Визначено ключову роль міжнародної інтеграції, яка сприяє уніфікації стандартів, обміну досвідом і впровадженню новітніх технологій, що дозволяють підприємствам оперативно адаптуватися до змін ринкових умов. Також обґрунтовано важливість соціальної відповідальності у формуванні маркетингових стратегій, орієнтованих на сталий розвиток і задоволення екологічних, соціальних та етичних потреб споживачів, що дозволяє підприємствам підвищувати довіру клієнтів, зміцнювати взаємодію з партнерами та розвивати конкурентні переваги.
The article explores innovative approaches to managing competitive marketing of socially responsible enterprises in the minds of increasing digitalization and integration in the international market. The subject of the investigation is innovative approaches to managing competitive marketing activities of social related enterprises of the agricultural sector in the minds of digitalization of the economy, international integration and globalization. The aim of the study is to substantiate the theoretical and methodological foundations of digitalizing marketing processes for socially responsible enterprises, emphasizing resilient development, enhancing competitiveness, and integrating social responsibility principles in the face of global challenges. Research methods. The study applies a systematic approach to the analysis of digitalization processes and the integration of socially responsible strategies into enterprise marketing. Results of work. The paper analyzes the key challenges facing enterprises in connection with global competition, the growing importance of social responsibility, and the rapid transformation of digital technologies. It is determined that the digitalization of economic analytics, diagnostics, and foresight processes is an important tool for increasing the efficiency of marketing management. The key role of international integration is determined, which contributes to the unification of standards, the exchange of experience, and the introduction of new technologies that allow enterprises to quickly adapt to changing market conditions. The importance of social responsibility in shaping marketing strategies focused on resilient development and meeting the environmental, social, and ethical needs of consumers has also been substantiated. This approach enables enterprises to enhance customer trust, strengthen interactions with partners, and develop competitive advantages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63966
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhurnal_menedzhment_4_2024_1-16.pdf759.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.