Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63959
Название: | Інтегроване управління матеріальними потоками в процесі забезпечення розвитку логістичних систем аграрних підприємств |
Другие названия: | Integrated management of material flows in the process of ensuring the development of logistics systems of agricultural enterprises |
Авторы: | Макаренко, Н. О. Гуменний, М. О. |
Ключевые слова: | матеріальний потік;інтегроване управління;розвиток;збут;логістична система;аграрне підприємство;material flow;integrated management;development;sales;logistics system;agricultural enterprise |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Макаренко Н. О., Гуменний М. О. Інтегроване управління матеріальними потоками в процесі забезпечення розвитку логістичних систем аграрних підприємств. Journal of management, economics and technology = Журнал з менеджменту, економіки та технологій. № 3. Харків: ДБТУ, 2024. С. 100-110 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті побудовано алгоритм реалізації інтегрованого управління
матеріальними потоками в процесі збуту готової продукції аграрного
підприємства з виділенням оптимальних напрямків та сформульовані
стратегічні цілі та стратегічні ініціативи по їх досягненню задля
уникнення функціональних неузгодженностей між сферами постачання,
обігу і споживання.. Визначено, що для аграрних підприємств доцільно
використовувати такі механізми планування та управління
матеріальними потоками, як використання логістичних концепцій,
використання закордонного досвіду, якісне управління обслуговуванням
споживачів, управління матеріальними потоками готової продукції із
залученням посередників, своєчасне планування потреб в товарах, якісне
планування та оптимізація логістичних процесів, інтегроване управління
матеріальними потоками, управління ефективним використанням місць
реалізації замовлень, управління кількісно-часовими параметрами
логістичної діяльності, автоматизація системи логістичного управління
дослідженнями, проектуванням. Комплексне поєднання маркетингового і
логістичного підходів в системі інтегрованого управління матеріальними
потоками в процесі збуту готової продукції дозволить аграрному
підприємству в результаті забезпечити синергетичний ефект.
Запропонована в дослідженні концептуальна модель реалізації
інтегрованого управління матеріальними потоками в процесі збуту
готової продукції підприємства аграрної сфери передбачає можливість
вдосконалення управління за рахунок реалізації конкурентних стратегій,
що є інструментом управління бізнес-процесами підприємства, і, як
частина загальної стратегії, спрямована на удосконалення його роботи,
забезпечуватиме конкурентоспроможність на ринку за умов побудови
системи зв’язків інтегрованого управління матеріальними потоками з
корпоративною збутовою стратегією, введення функцій логістики в
організаційну систему підприємства, та передбачає контроль і
координацію усіх функцій, пов’язаних зі збутом, а також здійсненням
управління інформаційною системою розподільчої логістики. Subject of study. The aim of the study is to substantiate the directions for improving the integrated management of material flows in the process of selling finished products of agricultural enterprises to ensure the development of their logistics systems. Research methods. The methodological basis of the study is a set of methods of system analysis and synthesis; systemic decomposition; scientific abstraction; composite modeling; comparative and descriptive method. Results of work. The results of the study consist in the development of theoretical and practical aspects of the development of promising directions for improving the management of the company's material flows in the process of selling agricultural products on the basis of integration. It was determined that it is appropriate for agricultural enterprises to use such mechanisms of planning and management of material flows as the use of logistics concepts, the use of foreign experience, quality management of customer service, management of material flows of finished products with the involvement of intermediaries, timely planning of product needs, quality planning and optimization of logistics processes, integrated management of material flows, management of effective use of places of fulfillment of orders, management of quantitative and time parameters of logistics activities, automation of the logistics management system of research, design. A complex combination of marketing and logistics approaches in the system of integrated management of material flows in the process of selling finished products will allow the agricultural enterprise to ensure a synergistic effect as a result. The conceptual model for the implementation of integrated management of material flows in the process of selling finished products of an agricultural enterprise, proposed in the study, provides for the possibility of improving management through the implementation of competitive strategies, which is a tool for managing business processes of the enterprise, and, as part of the general strategy aimed at improving its work, will ensure competitiveness in the market under the conditions of building a system of connections of integrated management of material flows with the corporate sales strategy, introduction of logistics functions into the organizational system of the enterprise, and provides for the control and coordination of all functions related to sales, as well as the implementation of management of the information system of distribution logistics. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63959 |
Располагается в коллекциях: | № 3 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhurnal_menedzhment_3_2024_98-108.pdf | 709.23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.