Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63866
Название: Соціальні мережі як інструмент маркетингу в індустрії туризму
Авторы: Костіна, К. М.
Оболенцева, Л. В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Костіна К. М., Оболенцева Л. В. Соціальні мережі як інструмент маркетингу в індустрії туризму. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора університету (1988–1991 рр.), доктора технічних наук, професора, члена-кореспондента ВАСГНІЛ Бєляєва Михайла Івановича, м. Харків,19 листоп. 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. Ч. 2. С. 127-128.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63866
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2018_2_127-128.pdf823.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.