Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63734
Название: Формування предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів вищої професійної освіти
Авторы: Додіван, Уляна Володимирівна
Научный руководитель: Пономарьова, Марина Сергіївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін
Ключевые слова: предметно-методична компетентність;педагогічна практика;цифрові технології;менторство;інтерактивне навчання;професійна освіта;рефлексія;міжнародний досвід;адаптивне навчання;критичне мислення;педагогічні технології;змішане навчання;інновації
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Додіван У. В. Формування предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів вищої професійної освіти: кваліфікаційна робота магістра: спец. 015 – Професійна освіта; наук. кер. М. С. Пономарьова. Харків: ДБТУ, 2024. 86 с.
Краткий осмотр (реферат): Стислий огляд змісту. Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню сучасних підходів до формування предметно-методичної компетентності у майбутніх педагогів у системі вищої освіти України. У роботі проаналізовано теоретичні аспекти поняття предметно-методичної компетентності, а також досліджено інноваційні методики та педагогічні технології, що сприяють її розвитку. У першому розділі досліджуються ключові теоретичні підходи до формування предметно-методичної компетентності, акцентується увага на її ролі у професійному становленні педагога. Проаналізовано інтеграцію сучасних цифрових технологій, таких як платформи дистанційного навчання та мультимедійні ресурси, у процес підготовки викладачів. Другий розділ присвячено практичній підготовці майбутніх педагогів. Розглядаються особливості організації педагогічної практики та стажування, а також їхній вплив на розвиток професійних навичок. Зокрема, досліджено роль менторства та інтерактивних методів навчання у формуванні рефлексивних компетентностей. У третьому розділі проведено порівняльний аналіз зарубіжного досвіду формування предметно-методичної компетентності. Представлено кращі практики підготовки викладачів у США, Німеччині, Фінляндії та Японії, які можуть бути адаптовані до умов української системи освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63734
Использованная литература: 1. Васьків С.Т. (2024) формування ключових компетентностей студентів вищих навчальних закладів України. Загальна педагогіка та історія педагогіки. Інноваційна педагогіка. Випуск 69. Том 1. С. 15-18 URL: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/69.1.2 2. Маркозова О. Навчання впродовж життя – необхідна передумова досягнення життєвого успіху людини. Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого» № 2 (29). С. 198-205. 3. Кузьменко, О. С. (2013). Формування професійної компетентності студентів вищих навчальних закладів з позиції акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, (19), 93-96. 4. Publications Office of the European Union. (2019) Key competences for lifelong learning. Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture (European Commission). URL: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/297a33c8-a1f3-11e9-9d01-01aa75ed71a1/language-en 5. Excerpt From: JRC. “EntreComp: The entrepreneurship competence framework.” European Commission. (2007). Key Competences for Lifelong Learning: European Reference Framework. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities [Online]. URL: http://eur lex.europa.eu/legalcontent/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32006H0962&from=EN 6. European Commission. (2018a). Proposal for a COUNCIL RECOMMENDATION on Key Competences for Lifelong Learning. Brussels. [Online]. URL: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/recommendation key-competences-lifelonglearning.pdf 7. European Commission. (2018b). Annex to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning. Brussels. [Online]. URL: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/annex-recommendation key-competences-lifelonglearning.pdf 8. Key Competences for Lifelong Learning in the European Schools. Pedagogical Development Unit. URL: https://www.eursc.eu/BasicTexts/2018-09-D 69-en-2.pdf 9. Єремія, Я., Мосейчук, Ю., & Мороз, О. (2023). Предметно-методична компетентність майбутнього вчителя фізкультури: аспекти формування. Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура, (41), 24-28. 10. Квітка О. О. (2019) Формування компетентності культурної обізнаності й самовираження студентів гуманітарних спеціальностей, Jurnalul Umanitar Modern. Republica Moldova, № 1, с. 23-27. 11. Козак Н. С. (2020) Формування ключових компетентностей студентів вишу. Сучасні досягнення в науці та освіті : зб. пр. XV Міжнар. наук. конф., м. Нетанія (Ізраїль). Хмельницький : ХНУ. С. 26-30. 12. Ярмольчук Т. М. (2017) Компетентнісно-орієнтована парадигма організації освітнього процесу у вищій школі. Молодь і ринок № 9. С. 164-168. 13. Авшенюк Н. М. (2012) Міжнародні підходи до обґрунтування глобальної компетентності вчителя. Професійна освіта: педагогіка і психологія. Вип. 14. С. 241-248. 14. Толочко, С. В., & Бордюг, Н. С. (2024). Екологічна компетентність у структурі глобальної компетентності здобувачів освіти. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)», 3(37), 643-656. 15. Локшина, О. І. (2019) Європейська довідкова рамка ключових компетентностей для навчання впродовж життя: оновлене бачення 2018 року Український педагогічний журнал, 3. стор. 21-30. ISSN 2411-1317 16. Onyshchenko, N., & Serdiuk, N. Scientia et Societus. Scientia et Societus, 17. Ponomarenko, A. Y. et all (2020) Application of technologies of formal and non-formal education for continuous professional development of the modern specialist. Rer. Tempos Espaços Educ. v.13, n. 32, e-14729, jan./dez.2020. URL: http://dx.doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14729 18. KNOWLES, Malcolm; HOLTON, Elwood; SWANSON, Richard. (2020) The adult learner: The definitive classic in adult education and human resource development. New York: Routledge. 19. PARASKEVA, J. M. (2016) “Brutti, Sporchi & Cattivi”: Towards a Non Abyssal Curriculum. Revista Tempos e Espaços em Educação, v. 9, n. 18, p. 75-90. 20. Берека В. Є., Галас А. В. (2018) Професійна компетентність вчителя початкових класів. Навчально-методичний посібник для вчителів. Харків: вид. Ранок. 496 с. 21. Єрмоленко А.Б., Набок М.В., Шевчук С.С., Масліч С.В., Кулішов В.С. (2021) Розвиток науково-методичної компетентності педагогічних працівників ЗП(ПТ)О у системі післядипломної освіти: науково-методичний посібник. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. 101 с. 22. Черненко, Г. М. (2021). Формування предметно-методичної компетентності у майбутніх учителів закладів початкової освіти. Збірник наукових праць, (94), 129-134. URL: https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2021-94-18 23. Hryzhenko, O. (2019). Способи розвитку методичної компетентності викладачів закладів вищої освіти. Молодий вчений, (11), 220-223. 24. Волярська О. С. (2006) Оцінка якості підвищення кваліфікації вчителів у післядипломній педагогічній освіті: теоретичний аспект. Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Харків. 25. Nessipbayeva, O. (2019). The competencies of the modern teacher. European Journal of Education, 54(3), 356-367. 26. Рейдало, В. С. (2021). Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів української літератури в умовах магістратури. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, (1), 126-129. 27. Генкал, С. Є., & Чернякова, Ж. Ю. (2021). Методична компетентність як основа фундаменталізації професійної підготовки майбутніх учителів. Science and Education, (3), 45-50. 28. Jentsch, A., & König, J. (2022). Teacher Competence and Professional Development. International Handbook of Comparative Large-Scale Studies in Education (с. 1167-1183). Springer. 29. Yang, X., & Kaiser, G. (2024). Teachers’ Professional Competences in Western and Eastern Countries: Findings from Comparative Studies. Fourth International Handbook of Mathematics Education (с. 103-135). Springer. 30. Jeschke, C., Kuhn, C., Heinze, A., Zlatkin-Troitschanskaia, O., Saas, H., & Lindmeier, A. M. (2021). Teachers’ Ability to Apply Their Subject-Specific Knowledge in Instructional Settings – A Qualitative Comparative Study in the Subjects Mathematics and Economics. Frontiers in Education, 6, 683962. 31. Schultz, K. (2021). Curriculum design and teacher expertise. European Journal of Education, 56(3), 231-244. URL: https://doi.org/10.1111/ejed.12475 32. Ковальчук, В. П. (2019). Методична компетентність викладачів закладів вищої освіти: сучасні підходи та виклики. Молодий вчений, (11), 47-52. URL: https://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/11/47.pdf 33. Деділова, Т. В. (2024). Роль синергії у підвищенні ефективності навчального процесу у вищій освіті. Секція 5. Впровадження освітніх інновацій у професійну підготовку фахівців. 34. Іванова, Н. О. (2019). Рефлексивна діяльність як умова професійного вдосконалення викладачів вищих навчальних закладів. Наукові записки НаУОА, (8), 399-405. 35. Стефанюк, О. І. (2020). Формування педагогічного іміджу викладача в умовах сучасного освітнього простору. Збірник наукових праць ПНПУ імені В. Г. Короленка, (9), 123-128. 36. Петренко, Т. В. (2020). Адаптація викладачів вищих навчальних закладів до нових умов дистанційного навчання. Вісник КТПІПЕ, (7), 141-150. 37. Мишковський, Ю. Інтеграція інтерактивних технологій у професійну педагогіку для підвищення ефективності навчального процесу. Актуальні проблеми професійної педагогіки та освіти: досвід, новації, перспективи: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 298. 38. Ямполь, Ю. В., & Поліщук, С. В. (2024). Критерії ефективності менеджменту якості освіти в закладах загальної середньої освіти. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки), (1 (50)), 95-103. 39. Конопляник, Л. М. (2024). Впровадження інтерактивних методів навчання як шлях до демократизації освітнього процесу. Педагогічна Академія: наукові записки, (10). 40. Havryliuk, O. (2024). Ефективність використання мультимедійних ресурсів у навчанні англійської мови. Theoretical and didactic philology, (38), 18-31. 41. Хміль, Н. А., Губарь, О. Г., & Усик, О. Ф. (2024). Ефективність мобільних додатків у навчанні здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Академічні візії, (32). 42. Козуб, Г. О., Шинкаренко, Я. М., & Козуб, В. Ю. (2024). Гейміфікація в освіті: інтеграція Classcraft в навчальний процес. Педагогічна Академія: наукові записки, (7). 43. Кириченко, Т., & Рідель, Т. (2024). Інтерактивне навчання: технології візуалізації навчальних матеріалів на заняттях з англійської мови. Актуальні питання у сучасній науці, (7 (25)). 44. Старченко, А. (2024). Професійно важливі характеристики особистісної зрілості викладача. Наука і техніка сьогодні, (3 (31)). 45. Олійник, О. (2024). Рефлексія в структурі інноваційної компетентності вчителя закладів загальної середньої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:»Педагогіка. Соціальна робота», 2(55), 65-71. 46. Литвин, І. М., Байдюк, Н. В., & Ткаченко, К. (2024). Супервізія та інтервізія як ефективний інструмент педагогічної підтримки і професійного розвитку вчителя початкової школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 9. Ужгород-Кропивницький: Видавництво «Код». 2024. 190 с., 77. 47. Попова, І. О., Чаусов, С. В., & Квітка, С. О. (2024, August). Особисті якості викладача ЗВО енергетичного напряму, що формують його авторитет. The 12 th International scientific and practical conference “Innovative development of science, technology and education”(August 29-31, 2024) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2024. 367 p. (p. 164). 48. Петровська, Т. В., & Жукова, Г. В. (2024). Педагогічна майстерність. URI: https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5599 49. Рудь, А., Корчак, М., & Савастру, Н. (2024). Формування професійного іміджу викладача у ЗВО: ключові стратегії та практичні рішення. Вісник науки та освіти, (11 (29)). 50. Хуртенко, О., & Дмитренко, С. (2024). Психологічний аспект формування іміджу сучасного педагога. Перспективи та інновації науки, (9 (43)). 51. Потапчук, Т., Пукас, І., & Каньоса, Н. (2024). Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Вісник науки та освіти, (7 (25)). 52. Гаврилюк, Н. (2024). Soft skills: методологія формування комунікативної компетентності в навчанні іноземним мовам студентів філологів. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (72), 89-95. 53. Ткаченко, В. (2024). Методичні засади формування стратегій розвитку людського потенціалу у сфері вищої освіти. Суспільство та національні інтереси, (8 (8)). 54. Аніщенко, О. В., & Котун, К. В. (2024). Змішане навчання у закладах вищої освіти: технологічний, андрагогічний вимір. Педагогічна Академія: наукові записки, (12). 55. Шайхлісламов, З., Пономарьова, М., Фоменко, В., & Золотарьова, С. (2024). Пріоритети та недоліки дистанційної форми навчання і виховання в умовах воєнного стану. Вісник науки та освіти, (7 (25)). 56. Шайхлісламов, З., Пономарьова, М., & Фоменко, В. (2024). Філософія людського спілкування та науково-психологічні підходи до визначення адаптації. Наукові інновації та передові технології, (5 (33)). 57. Скрипка, Г. (2024). Штучний інтелект в освіті: удосконалення програм підвищення кваліфікації педагогів. Інформаційні технології і засоби навчання, 3(101), 227-238. 58. Гриценко, А. П. (2022). Можливості використання ІТ-технологій у ході упровадження модельних навчальних програм громадянської та історичної освітньої галузі базової середньої освіти. ВІСНИК, (1471), 108. 59. Цалко, Т. Р., & Невмержицька, С. М. (2021). Дослідження проблем і розробка рекомендацій щодо вдосконалення освітнього процесу в умовах пандемії. Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації. Київський національний університет технологій та дизайну. 60. Огієнко, О. (2021). Зовнішні чинники і процедури забезпечення якості підготовки американських вчителів. Рекомендовано до друку Науково технічною радою Мукачівського державного університету (Протокол № 8 від 25 листопада 2021 р.), 229. 61. Євтух, М. Б. (2021). Особливості підготовки сучасного вчителя нової української школи (передумови стандартизації). Вісник Національного університету» Чернігівський колегіум» імені ТГ Шевченка, 169(13), 78-82. 62. Хрик, В. М. (2022). Підготовка майбутніх фахівців лісового господарства до професійної діяльності: теорія, методика, практика. 63. Bachynska, N. (2023). Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти: традиції та інновації. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, (1), 79-85. 64. Копилова, С. В. (2023). Професійний розвиток викладачів університету як чинник підвищення якості підготовки магістрів соціогуманітарного профілю (на прикладі стажування в Інституті вищої освіти НАПН України). Вісник Національної академії педагогічних наук України, 5(1), 1-7. 65. Бобровська, О. Ю. (2023). Організаційні і мотиваційні чинники забезпечення якості викладацької праці в закладах вищої освіти в Україні. 66. Франчук, Н. П. (2022). Аналіз та використання цифрових ресурсів в освітньому процесі. 67. Мар’єнко, М. В., & Сухіх, А. С. (2021). Особливості організації змішаного навчання з використанням цифрових технологій. Освітній дискурс, 4(32), 45-52. 68. Харківська, А. А. (2020). Формування та розвиток цифрової компетентності педагога в системі навчання впродовж життя – вимога часу. 69. Ткачов, А. С., Кабанська, О. С., & Власова, В. П. (2022). До питання класифікації мультимедійних технологій навчання. 70. Мазурок, Т. Л., & Яланжи, Б. О. (2024). Інформаційна підтримка змішаного навчання роботи з об’єктами мультимедіа. Матеріали десятої міжнародної конференції з адаптивних технологій управління навчанням atl 2024, 63. 71. Годуйко, Д. (2024). Аналіз впливу застосування комп’ютерних мультимедіа-технологій на якість навчання. 72. Прохоренко, Л. (2024). Інклюзивність та безбар’єрність освітнього простору: діти з особливими освітніми потребами. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., (25), 203-219. 73. Попадинець, І. Р. (2024). Інклюзивність 2.0: цифрова освіта. Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали VІІI Міжнародного науково-практичного симпозіуму. Івано Франківськ: Редакційно-видавничий відділ ЗВО «Університет Короля Данила», 272 с., 183. 74. Кашуба, О., Кравчук, Т., Навольська, Г., & Турчин, А. (2022). Особливості організації змішаної форми навчання в умовах воєнного стану (з досвіду роботи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 127-135. 75. Мар’янівна, Д. Н., & Лесик, Г. В. (2022, May). Особливості контролю знань студентів під час дистанційного навчання. The 9 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects”(May 29-31, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 803 p. (p. 375). 76. Князєва, М. О. (2022). Контроль навчальних досягнень здобувачів освіти засобами систем електронного тестування. 77. Черненко, О. (2024). Управління груповою науково-дослідницькою роботою студентів педагогічних ЗВО. Український педагогічний журнал, (3), 248-256. 78. Карманюк, А. (2024). Теоретичні аспекти розробки методичного забезпечення тестування знань. 79. Грабова, О. (2024). Сучасні інструменти тестового контролю.«Актуальні питання вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов» ред. колегія, 72. 80. Чубоха, Н. Ф., Боднар, О. М., & Коновал, Ю. М. (2024). Співпраця між студентами та викладачами у вдосконаленні методів активного навчання. 81. Лазуткіна, Ю. (2024). Роль кліпового мислення у формуванні позитивної мотивації студентів: динамічна організація навчального процесу та співпраця. 82. Бухта, В. (2024). Теоретичні аспекти підтримки здорового психологічного клімату в системі «викладач-студент». Інновації медичної освіти: перспективи, виклики та можливості: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції., 116 83. Саранча, І. (2024). Використання facebook як ефективного інструменту спілкування між викладачами та студентами у навчальному процесі. Розвиток сталих комунікацій закладів вищої освіти у соціальних медіа, 198. 84. Орел, К. М. (2024). Особливості мотивації до навчання студентів у дистанційному форматі. 85. Сікорський, П., & Красильніков, Н. (2024). Формування мотивації студентів до навчання у закладах професійної освіти під час дистанційного навчання. Вища освіта України, (1), 178-184. 86. Копчук-Кашецька, М. С. Мотивація до навчання здобувачів вищої освіти в умовах війни. Організаційний комітет, 168. 87. Саган, О. В., & Блах, В. С. (2024). Вплив електронних освітніх ресурсів на рівень мотивації до навчання здобувачів вищої освіти. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», (105), 26-34. 88. Перезва, О. В., Банарь, Д. В., & Рубаха, О. М. Мотивація здобувачів освіти до навчання під час дистанційної освіти в закладах фахової передвищої освіти в умовах війни. Інформатика, інформаційні системи та технології, 9. 89. Фоменко, В. (2023). Мотивація здобувачів до дистанційного навчання у вищих навчальних закладах за умов воєнного стану. Рекомендовано Вченою радою ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»(Протокол № 3 від 31.10. 2023 року), 194. 90. Литвинова, І., Балабанова, К., & Різак, Г. (2024). Технології та інновації для покращення психологічного комфорту здобувачів освіти в онлайн освіті. Вісник науки та освіти, (4 (22)). 91. Глинська, Х. М. (2024). Емоційний інтелект як чинник самореалізації студенстської молоді (Doctoral dissertation, Тернопіль, ЗУНУ). 92. Басюк, Н. А. (2024). Емоційний інтелект і психічне здоров’я учасників освітнього процесу. URL: http://eprints.zu.edu.ua/39590/ 93. Ладонько, Л. С. (2024). Соціокультурні трансформації освітнього середовища. Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку. Київський національний університет технологій та дизайну. 94. Коваленко, Є., & Немченко, Т. (2024). Чинники розвитку людських ресурсів в трансформаційний період. Наука – виробництву, 36. 95. Горбенко, Є. (2024). Вплив гейміфікації на мотивацію та активність студентів у вищій освіті: аналіз педагогічних підходів та практичних результатів. Перспективи та інновації науки, (3 (37)). 96. Зарівна, О. Т., Марків, О. Т., & Марків, І. П. (2024). Дидактичні практики формування аналітичної компетентності та комунікативного інтелекту сучасного науковця (Doctoral dissertation, International Scientific Unity). 97. Діденко, Н. М. (2024, February). Сучасні технології навчання української мови за професійним спрямуванням: метод кейсів. The 12 th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society”(February 5-7, 2024) SPC “Sci-conf. com. ua”, Kyiv, Ukraine. 2024. 1331 p. (p. 511). 98. Хомик, А. (2024). Рольова гра як метод активізації вивчення англійської мови в контексті підготовки майбутніх іт-фахівців. Вісник науки та освіти, (11 (29)). 99. Naurok. (n.d.). Інтерактивні методи навчання. URL: https://naurok.com.ua/interaktivni-metodi-navchannya-440221.html 100. Webgolovolomki. (n.d.). Що таке інтерактивні методи навчання: приклади. URL: https://webgolovolomki.com/uk/shho-take-interaktivni-metodi navchannya-prikladi/ 101. Gashi Shatri, Z. (2016). Implementation of Interactive Teaching Techniques in School Practice. American Scientific Research Journal for Engineering, Technology, and Sciences. URL: https://www.academia.edu/43955730/Interactive_Teaching_Methods_as_a_Change_in_the_Purpose_of_Modern_E 102. Anisimova, O. (2021). Interactive Educational Process Participants’Engagement in the Higher Education Institutions. Перспективи та інновації науки. Педагогіка, психологія, медицина. URL: https://www.academia.edu/43955730/Interactive_Teaching_Methods_as_a_Change_in_the_Purpose_of_Modern_Educationducation 103. Cheng, X. (n.d.). The Interactive Methods in the Education of Students from Pedagogical Specialities. URL: https://www.academia.edu/43955730/Interactive_Teaching_Methods_as_a_Change_in_the_Purpose_of_Modern_Education 104. Protas, O. (2020). Analogy of Tasks of Traditional and Interactive Approaches to Students’ Education in Higher Education Institutions. URL: https://www.academia.edu/43955730/Interactive_Teaching_Methods_as_a_Change_in_the_Purpose_of_Modern_Education 105. Ivantsiv, O. (2020). Interactive Teaching Methods as a Change in the Purpose of Modern Education. Systematic Reviews in Pharmacy. URL: https://www.academia.edu/43955730/Interactive_Teaching_Methods_as_a_Change_in_the_Purpose_of_Modern_Education 106. Singh, S. (2022). Role of Interactive Teaching Methods in Contemporary Higher Education: An Empirical Study. Journal of Positive School Psychology. URL: https://www.academia.edu/112044499/Role_of_Interactive_Teaching_Methods_in_Contemporary_Higher_Education_An_Empirical_Study 107. Webgolovolomki. (n.d.). Що таке інтерактивні методи навчання: приклади. URL: https://webgolovolomki.com/uk/shho-take-interaktivni-metodi navchannya-prikladi/ 108. Psicholohichny Zhurnal. (n.d.). Формування предметно-методичних компетентностей у майбутніх педагогів. Наукові записки. URL: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/download/4394/3889 109. Федоряка, В. (2021). Практична підготовка майбутніх педагогів у сучасній освітній системі. Електронний архів Херсонського державного університету. URL: https://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/handle/123456789/16155/Fedoryaka_pedfak_2021.pdf 110. Марушко, Л. П. (2024). Вплив принципів диференціації та індивідуалізації на методику проведення педагогічної практики в майбутніх учителів природничих спеціальностей. Інноваційна педагогіка, (70). 111. Коць, М. О. (2024). Психолого-педагогічна практика. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23720 112. Білаш, О. В., Сорокатий, М. І., & Войтович, М. І. (2024). Гармонізація освітніх програм та їх глобалізація. 113. Присяжнюк, К. В. (2024). Інтернаціоналізація вищої освіти: основні підходи та можливості. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері, 178-180. 114. Sahlberg, P. (2015). Finnish lessons 2.0: What can the world learn from educational change in Finland? Teachers College Press. 115. Darling-Hammond, L. (2017). The flat world and education: How America’s commitment to equity will determine our future. Teachers College Press. 6. Terhart, E. (2014). Teacher education in Germany: Current status and new perspectives. European Journal of Teacher Education, 37(1), 9-18. 117. Hobson, A. J., Ashby, P., Malderez, A., & Tomlinson, P. D. (2009). Mentoring beginning teachers: What we know and what we don’t. Teaching and Teacher Education, 25(1), 207-216. 118. Tan, C. (2018). Educational policy borrowing in China: Looking West or looking East? Routledge. 119. Studentam.net.ua. (n.d.). Французька система педагогічної освіти: Особливості підготовки вчителів. URL: https://studentam.net.ua/content/view/7551/97/ 120. Zajączkowska, M. (2024). Practical Training in the System of Teacher Preparation in Poland. Actual Problems of Humanities and Natural Sciences, 71(2), 112-118. URL: https://www.aphn-journal.in.ua/archive/71_2024/part_2/37.pdf 121. Hloušková, H. (2024). Modular Approach in Czech Teacher Education. Actual Problems of Humanities and Natural Sciences, 71(2), 122-128. URL: https://www.aphn-journal.in.ua/archive/71_2024/part_2/37.pdf 122. Kovács, B. (2024). Research-Oriented Teacher Education in Hungary. Actual Problems of Humanities and Natural Sciences, 71(2), 129-135. URL: https://www.aphn-journal.in.ua/archive/71_2024/part_2/37.pdf 123. Sahlberg, P. (2011). Finnish Lessons: What Can the World Learn from Educational Change in Finland? Teachers College Press. URL: https://www.tcpress.com/finnish-lessons 124. Бацуровська, І., Кашина, Г., & Макієвський, О. (2024). Інноваційні підходи до теорії та методики професійної підготовки майбутніх фахівців. Наука і техніка сьогодні, (9 (37)). 125. Бербец, Т. М., & Кравченко, Л. В. (2024). Модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологій. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (216), 101-106. 126. Клочко, А. А. (2024). Державна політика у галузі освіти в контексті європейської інтеграції України. Публічне управління і адміністрування в Україні, (41), 54-60. 127. Черненко, О. В. (2024). Педагогічна модель розвитку управління якістю освітніми проєктами майбутніх викладачів. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи, (4), 98-104. 128. Кравченко, С. М. (2024). Теорія і практика технологізації освіти в Україні в контексті інтеграційних процесів. Український педагогічний журнал, 2, 57-69. 129. Шумілова, І. Ф. (2024, August). Проектно-орієнтоване навчання майбутніх спеціалістів технологічного спрямування фахової передвищої освіти. The 1 st International scientific and practical conference “Scientific achievements of contemporary society”(August 15-17, 2024) Cognum Publishing House, London, United Kingdom. 2024. 491 p. (p. 253). 130. Конопляник, Л. М. (2024). Впровадження інтерактивних методів навчання як шлях до демократизації освітнього процесу. Педагогічна Академія: наукові записки, (10). 131. Сорочан, Т., & Карташова, Л. (2024). Управління професійним розвитком педагогів: адаптивне навчання на основі штучного інтелекту.Схвалено і рекомендовано до друку вченою радою ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Протокол № 6 від «10» вересня 2024 р., 63. 132. Дворянчикова, С. Є. (2024). Міжнародне науково-освітнє співробітництво: досвід кафедри філології та перекладу Київського національного університету технологій та дизайну. Діалог культур у Європейському освітньому просторі. Київський національний університет технологій та дизайну. 133. Мартинюк, А. П., & Губіна, А. М. (2024). Академічна мобільність студентів як вагома складова інтернаціоналізації освіти. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (2), 35-43.
Располагается в коллекциях:015 - "Професійна освіта" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_M_015z-23M-01_Dodivan_U_V.pdf
  Restricted Access
1.86 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.