Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63032
Назва: Методология WOМ-технологии в маркетинге
Автори: Попова, Л. А.
Вялкина, С. П.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Попова Л. А., Вялкина С. П. Методология WOМ-технологии в маркетинге. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 194-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63032
Розташовується у зібраннях:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-15.05.14-194-195.pdf218.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.