Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63028
Назва: Важливість якісного управління маркетинговою політикою на підприємстві в сучасних умовах
Автори: Максименко, Є. В.
Остапчук, О. А.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Максименко Є. В., Остапчук О. А. Важливість якісного управління маркетинговою політикою на підприємстві в сучасних умовах. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 188-189.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63028
Розташовується у зібраннях:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-15.05.14-188-189.pdf179.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.