Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63010
Назва: Позиціонування ПАТ «Оболонь» на національному та зовнішньому ринках пива
Автори: Печенка, О. І.
Величко, К. Ю.
Ніценко, О. М.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Печенка О. І., Величко К. Ю., Ніценко О. М. Позиціонування ПАТ «Оболонь» на національному та зовнішньому ринках пива. Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 13-15 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. С. 162-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63010
Розташовується у зібраннях:Проблеми теорії та практики управління економічним потенціалом підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-15.05.14-162-163.pdf176.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.