Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62312
Назва: Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. Ч. 1
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Мелушова, Ірина Юріївна
Ключові слова: бізнес;маркетингова діяльність;продуктивність;результативність;управління результативністю маркетингу;менеджмент підприємства;менеджменту підприємства
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Мелушова І. Ю. Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. У 2-х ч.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2018. Ч. 1. 116 с.
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику викладено засадничі принципи та методичні положення щодо управління результативністю маркетингу в загальній системі менеджменту підприємства. Послідовно розкрито питання еволюції методології результативності бізнесу і маркетингу; підходи до побудови системи показників результативності; запропоновано інтегровану модель управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств, інструметарій оцінювання результативності на всіх етапах прийняття управлінських рішень. Відмітною рисою книги є те, що теоретичні положення та базові підходи до управління результативністю маркетингу поєднуються з показниками та заходами соціально-етичного маркетингу, супроводжуються прикладами з практики та ілюструють конкретний маркетинговий інструментарій досягнення результативності бізнесу. Посібник орієнтований на магістрантів спеціальності 075 Маркетинг та студентів економічних й управлінських спеціальностей, практиків у сфері маркетингу, менеджменту, підприємців, викладачів закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62312
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NMP_Upravlinnya_ marketynh_2018_1_116.pdf1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.