Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62161
Назва: Збутова діяльність як основний інструмент успішної комерціалізації нововведень на підприємстві
Автори: Панухник, Я. Г.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: «Смугаста типографія»
Бібліографічний опис: Панухник Я. Г. Збутова діяльність як основний інструмент успішної комерціалізації нововведень на підприємстві. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 111-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/62161
Розташовується у зібраннях:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_42.pdf382.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.