Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6188
Назва: Концептуальні засади формування логістичної системи молочного скотарства у сільськогосподарських підприємствах
Інші назви: Conceptual bases of formation of the logistics system in dairy cattle agricultural enterprises
Концептуальные основы формирования логистической системы молочного скотоводства в сельскохозяйственных предприятиях.
Автори: Прозоров, Р.Г.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Прозоров Р.Г. Концептуальні засади формування логістичної системи молочного скотарства у сільськогосподарських підприємствах. 2015. № 2. С. 173
Серія/номер: Економічні науки;№ 2
Короткий огляд (реферат): В статье обоснованы принципы и этапы формирования логистической системы молочного скотоводства в сельскохозяйственных предприятиях. Определено, что одним из направлений повышения эффективности производства является формирование логистической системы. На основании проведенных исследований, определена последовательность формирования логистической системы, которая включает ряд последовательных этапов, основными целями разработки и внедрения логистической системы предприятий молочного скотоводства являются: достижение качества продукции молочного скотоводства (при конкурентоспособном уровне затрат); своевременное обеспечение конкретного потребителя в необходимом объеме, в срок, в нужном месте.
In the article the principles and stages of the logistics system in dairy cattle agricultural enterprises. It is determined that one of the ways of increasing the efficiency of production is the formation of the logistics system. Based on these studies, determined the sequence of formation of the logistics system, which includes a number of successive stages, the main objectives of the development and implementation of enterprise logistics system of dairy cattle are to achieve quality dairy cattle (at a competitive cost level); timely provision of a particular consumer to the extent necessary, in time, in the right place.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6188
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prozorov.pdf298.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.