Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60906
Название: Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі
Авторы: Корсак, Р. В.
Годя, І. М.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Корсак Р. В., Годя І. М. Сучасні стратегії маркетингу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 449-450
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60906
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-449-450.pdf152.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.