Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60761
Название: Дослідження методів управління маркетингом на підприємствах індустрії туризму
Авторы: Харчевнікова, Л. С.
Зайцева, Н. О.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Харчевнікова Л. С., Зайцева Н. О. Дослідження методів управління маркетингом на підприємствах індустрії туризму. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 396-398
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60761
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-396-398.pdf155.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.