Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60761
Title: Дослідження методів управління маркетингом на підприємствах індустрії туризму
Authors: Харчевнікова, Л. С.
Зайцева, Н. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Харчевнікова Л. С., Зайцева Н. О. Дослідження методів управління маркетингом на підприємствах індустрії туризму. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 396-398
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60761
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-396-398.pdf155.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.