Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60640
Название: Основні цілі якості щодо прийняття та продовження відносин з клієнтами та конкретних завдань
Авторы: Волошина, О. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Волошина О. В. Основні цілі якості щодо прийняття та продовження відносин з клієнтами та конкретних завдань. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 120-123.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60640
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_Transformatsiya_obliku_2024_120-123.pdf612.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.