Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60640
Title: Основні цілі якості щодо прийняття та продовження відносин з клієнтами та конкретних завдань
Authors: Волошина, О. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Волошина О. В. Основні цілі якості щодо прийняття та продовження відносин з клієнтами та конкретних завдань. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 120-123.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60640
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_Transformatsiya_obliku_2024_120-123.pdf612.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.