Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60617
Название: Маркетингові дослідження в обліковій системі забезпечення управління інноваціями закладів ресторанного бізнесу
Авторы: Порсюрова, І. П.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Порсюрова І. П. Маркетингові дослідження в обліковій системі забезпечення управління інноваціями закладів ресторанного бізнесу. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 8 листопада 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2024. С. 85-88.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60617
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_Transformatsiya_obliku_2024_85-88.pdf598.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.