Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6055
Назва: | Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування підприємств |
Інші назви: | Competitiveness as a factor in improving the functioning of the company. Конкурентоспособность как фактор повышения эффективности функционирования предприятия. |
Автори: | Чебанова, Н.В. Ревуцька, Л.Є. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва |
Бібліографічний опис: | Чебанова Н.В. Ревуцька Л.Є. Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування підприємств. 2015. № 2. С. 72 |
Серія/номер: | Економічні науки;№ 2 |
Короткий огляд (реферат): | Целью исследования является обоснование места и роли, а также анализ составляющих стратегического управления конкурентоспобности предприятия. Конкурентоспособность определяет способность предприятий функционировать не только в текущих финансово экономических и политических условиях, но и в условиях финансово экономического кризиса. Управление конкурентоспособностью является стратегически необходимым и предусматривает совокупность
мероприятий по систематическому совершенствованию услуг, постоянного поиска новых видов рекламы, новых групп потенциальных клиентов, улучшение сервиса и тому подобное. Необходимо применение
системы методов для более полной оценки конкурентоспособности того или иного предприятия с учетом особенностей его хозяйственной деятельности. The study aims to study the place and role, as well as analysis of the components of strategic management Competitiveness company. Competitiveness measures the ability of companies to operate not only in the current financial, economic and political conditions, but also the financial and economic crisis. Managing competitiveness is strategically necessary and provides a systematic set of measures to improve services, constant search for new forms of advertising, new groups of potential customers, improving service and others. It is necessary to use systems methods for a more complete assessment of the competitiveness of a company with the peculiarities of its business. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6055 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chebanovа _Revutsky.pdf | 310.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.