Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60316
Назва: Аналіз методів стимулювання лояльності клієнтів у малому бізнесі: огляд ефективних стратегій
Автори: Юрченко, К. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Юрченко К. О. Аналіз методів стимулювання лояльності клієнтів у малому бізнесі: огляд ефективних стратегій. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 293-295
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60316
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-293-295.pdf156.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.