Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60309
Назва: Сучасні цифрові технології та їх вплив на зміну традиційних функцій маркетологів
Автори: Федорченко, А. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Федорченко А. В. Сучасні цифрові технології та їх вплив на зміну традиційних функцій маркетологів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 277-282
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60309
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-277-282.pdf174.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.