Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60293
Название: Інклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та виклики
Авторы: Райко, Д. В.
Паймаш, Г. В.
Кролівець, І. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Райко Д. В., Паймаш Г. В., Кролівець І. В. Інклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та виклики. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 244-245
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60293
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-244-245.pdf152.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.