Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60225
Title: Використання цифрового маркетингу для формування лояльності споживачів
Authors: Масік, В. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Масік В. С. Використання цифрового маркетингу для формування лояльності споживачів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 213-214
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60225
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-213-214.pdf152.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.