Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60225
Название: Використання цифрового маркетингу для формування лояльності споживачів
Авторы: Масік, В. С.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Масік В. С. Використання цифрового маркетингу для формування лояльності споживачів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 213-214
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60225
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-213-214.pdf152.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.