Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60220
Название: Концепція маркетингового управління якістю обслуговування клієнтів страхової компанії
Авторы: Лаврик, І. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Лаврик І. В. Концепція маркетингового управління якістю обслуговування клієнтів страхової компанії. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 203-204
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60220
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-203-204.pdf151.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.