Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60220
Title: Концепція маркетингового управління якістю обслуговування клієнтів страхової компанії
Authors: Лаврик, І. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Лаврик І. В. Концепція маркетингового управління якістю обслуговування клієнтів страхової компанії. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 203-204
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60220
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-203-204.pdf151.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.