Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60219
Title: Особливості застосування штучного інтелекту в маркетингу
Authors: Крайня, Л. О.
Онегіна, В. М.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Крайня Л. О., Онегіна В. М. Особливості застосування штучного інтелекту в маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 201-202
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60219
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-201-202.pdf152.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.