Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60219
Назва: Особливості застосування штучного інтелекту в маркетингу
Автори: Крайня, Л. О.
Онегіна, В. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Крайня Л. О., Онегіна В. М. Особливості застосування штучного інтелекту в маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 201-202
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60219
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-201-202.pdf152.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.