Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60198
Назва: | Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств |
Інші назви: | Application of marketing communication tools in increasing competitiveness of enterprises |
Автори: | Пахуча, Е. В. |
Ключові слова: | маркетингові комунікації;інструменти маркетингу;конкурентоспроможність;ринок;інформація;підприємства;marketing communications;marketing tools;competitiveness;market;information;enterprises |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Пахуча Е. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств. Агросвіт. Київ, 2020. №19-20. С. 82-89 |
Короткий огляд (реферат): | Узагальнено теоретичні аспекти сутності поняття маркетингових комунікацій та застосування їх інструментів.
Визначено характерні особливості розвитку маркетингових комунікацій у сучасних умовах. Визначено роль маркеP
тингових комунікацій в розвитку діяльності сільськогосподарських підприємств, наголошено на зростанні значення
переходу від виробничоPзбутової орієнтації до стратегії підприємництва. Досліджено маркетингові чинники, які вплиP
вають на рівень конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Визначено основні завдання маркеP
тингових комунікацій, серед яких важливе значення мають максимізація можливостей у покращенні іміджу, забезпеP
чення відповідність наданої інформації бренду, дизайну та організації стандартів стилю товару та забезпечення ефекP
тивного використання маркетингу та спонсорських можливостей.
Наголошено на важливості процесу координування маркетингу та комунікаційна діяльність, для досягнення
успішного вирішення обраної маркетингової стратегії. Досліджено сутність інформаційної системи підприємства,
яка має важливе значення у забезпеченні конкурентних позицій. Визначено важливість формування позитивного
іміджу підприємства за допомогою методів "public relation", що забезпечує схвалення його продукції громадськістю.
Відзначено роль малобюджетних маркетингових комунікацій, зокрема надання можливості підприємствам малого
та середнього бізнесу в удосконаленні маркетингової діяльності та використанні додаткових інструментів у досягP
ненні конкурентоспроможності. Зазначено основні технологій малобюджетних маркетингових комунікацій, якими
користуються підприємства нині. Зазначено, що застосування iнстpумeнтiв IнтepнeтPмаpкeтингу також дає змoгу
eкoнoмити кoшти, а такoж poзшиpяти дiяльнiсть пiдпpиємств, насампepeд за pахунoк пepeхoду з лoкальнoгo pинку
на нацioнальний та мiжнаpoдний. The theoretical aspects of the essence of the concept of marketing communications and the use of their tools are generalized. The characteristic features of the development of marketing communications in modern conditions are determined. The role of marketing communications in the development of activities of agricultural enterprises is defined, the importance of the transition from production orientation to the strategy of entrepreneurship is emphasized. Marketing factors that influence the level of competitiveness of agricultural enterprises are investigated. The tendencies of change of average sales prices of products as an effective economic lever in the system of the market mechanism which influences financial results of activity of the enterprise and its competitiveness are analyzed. The level of profitability of agricultural production in agricultural enterprises is studied. The change in the value of marketable products and the factors that influenced this trend are determined. The main tasks of marketing communications are identified, among which are the maximization of opportunities in improving the image, ensuring the conformity of the information provided to the brand, design and organization of standards of style of the goods and ensuring the effective use of marketing and sponsorship opportunities. The importance of the process of marketing coordination and communication activities is emphasized in order to achieve the successful solution of the chosen marketing strategy. The essence of the enterprise information system, which is important for securing competitive positions, is investigated. The importance of forming a positive image of the enterprise by means of methods of "public relation" is provided, which ensures the approval of its products by the public. The role of lowPbudget marketing communications, in particular, providing opportunities for small and mediumP sized enterprises in improving marketing activities and using additional tools for competitiveness was noted. The basic technologies of lowPbudget marketing communications used by enterprises for the given period of time are indicated. It was noted that the use of InternetPmapping tools also allows to save money, as well as to spread the activity of enterprises, nasamped for the account of an emergency with a local account |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60198 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
S_ZASTOSUVANNYA INSTRUMENTYV_82-89.pdf | 780.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.