Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60192
Назва: Проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу
Інші назви: Problems of the corporate social responsibility formation
Автори: Пахуча, Е. В.
Ключові слова: соціальна відповідальність;бізнес;суспільна свідомість;форми соціальної відповідальності;сторони реалізації соціальної відповідальності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ужгород
Бібліографічний опис: Пахуча Е. В. Проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2016. Вип. 8 , Част. 2. С. 46-50
Короткий огляд (реферат): У роботі наведені основні сучасні проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу. Увага сконцентрована на формуванні соціальної відповідальності крізь призму взаємозв’язку моральності суспільства і економічного розвитку. Розглянуті основні форми соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Проаналізований вплив реалізації політики соціальної відповідальності на підприємницьку діяльність. Визначені сильні і слабкі сторони реалізації соціальної відповідальності у сфері бізнесу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60192
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_PROBLEMY_ FORM_SOTS_46-50.pdf318.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.