Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60156
Назва: Цінова конкуренція та її вплив на конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції
Інші назви: Ценовая конкуренция и ее влияние на конкурентоспособность сельскохозяйственной продукции
The Price Competition and its Impact on the Competitiveness of Agricultural Products
Автори: Пахуча, Еліна Вікторівна
Ключові слова: конкурентоспроможність;конкурентні переваги;сільськогосподарські підприємства;сільськогосподарська продукція;цінова конкуренція;конкурентоспособность;конкурентные преимущества;сельскохозяйственные предприятия;сельскохозяйственная продукция;ценовая конкуренция;competitiveness;competitive advantages;agricultural enterprises;agricultural products;price competition
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Пахуча Е. В. Цінова конкуренція та її вплив на конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції. Бізнес Інформ. Харків, 2018. № 9. с.117-122.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність цінової конкурентоспроможності, яка надає можливість сільськогосподарським підприємствам утримати та зміцнити свої позиції на ринку. Визначені основні показники конкурентоспроможності продукції та їх зв’язок з ціновою конкуренцією. Досліджено, що підвищення цінової конкуренції стає можливим завдяки використанню досягнень науково-технічних інновацій і зростанню споживчих власти востей товару. Прослідковано динаміку темпів зміни ціни в часовому періоді на прикладі основних видів сільськогосподарської продукції галузей рослинництва і тваринництва. Проведено дослідження рівня цінової конкурентоспроможності основних видів продукції в сільськогосподарських підприємствах України. Зроблено висновок, що перехід від цінових методів конкуренції до нецінових у вітчизняних умовах є найбільш складним, але необхідним кроком, який позитивно вплине на результати діяльності підприємства не лише в економічному, але і в соціальному аспекті. Перспективою подальших досліджень є вивчення інноваційної складової підвищення конкурентоспроможності виробництва продукції сільського господарства та її впливу на зміни цінової конкуренції
В статье рассмотрена сущность ценовой конкурентоспособности, которая позволяет сельскохозяйственным предприятиям удержать и укрепить свои позиции на рынке. Определены основные показатели конкурентоспособности продукции и их связь с ценовой конкуренци ей. Доказано, что повышение ценовой конкуренции становится воз можным благодаря использованию достижений научно-технических инноваций и роста потребительских свойств товара. Прослежена динамика темпов изменения цены во временном периоде на примере основных видов сельскохозяйственной продукции отраслей растение водства и животноводства. Проведено исследование уровня ценовой конкурентоспособности основных видов продукции в сельскохозяй ственных предприятиях Украины. Сделан вывод, что переход от це новых методов конкуренции к неценовым в отечественных условиях является наиболее сложным, но необходимым шагом, который поло жительно повлияет на результаты деятельности предприятия не только в экономическом, но и в социальном аспекте. Перспективой дальнейших исследований является изучение инновационной состав ляющей повышения конкурентоспособности производства продукции сельского хозяйства и ее влияния на изменения ценовой конкуренции.
The article considers the essence of price competitiveness, which allows agri cultural enterprises to maintain and strengthen their position in the market. The basic indicators of competitiveness of production and their connection with price competition are defined. It is proved that increase of price com petition becomes possible due to use of achievements of scientific-technical innovations and growth of consumer properties of goods. The dynamics of paces of price change in the time period is traced on the example of the main agricultural products of both crop and livestock branches. A study on the level of price competitiveness of main products in agricultural enterprises of Ukraine is carried out. It is concluded that the transition from the price methods of competition to the non-price methods in the domestic condi tions is the most difficult, but necessary step, which will positively impact the results of enterprise’s activities not only in economic, but also in social aspect. Prospect for further research is studying the innovation component of increasing the competitiveness of agricultural production and its impact on changes in price competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60156
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_TSINOVA_KONKURENTSIYA_117-122.pdf708.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.