Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60117
Название: Маркетингові технології просування органічної продукції в умовах цифровізації
Другие названия: Marketing technologies promoting organic products in the minds of digitalization
Авторы: Пахуча, Еліна Вікторівна
Чміль, Ганна Леонідівна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Ключевые слова: маркетингові технології;маркетинг;ринок;маркетингові інструменти;цифровізація;органічні товаровиробники;marketing technologies;marketing;market;marketing tools;digitalization;organic producers
Дата публикации: 2022
Издательство: Полтава: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: 3. Пахуча Е.В., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Маркетингові технології просування органічної продукції в умовах цифровізації. Економіка і регіон. Полтава: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 3(86). С. 72-79.
Краткий осмотр (реферат): Органічний продовольчий ринок є найбільш стабільно зростаючим ринком в останні десятиліття, який привертає увагу все більшої кількості виробників та споживачів, а пандемія COVID-19 тільки посилила по зиції органічних харчових продуктів. За даних умов споживачі все більше уваги почали надавати власному стану здоров’я та опікуватись навколишнім середовищем. Попит на органічні продукти харчування став одним з компонентних змін, які впливають на сучасну модель споживання. Дослідили чинники, що обмеж ують розвиток вітчизняного ринку органічних продуктів, серед яких найбільший вплив мають недостатнє інституційне забезпечення та рівень професійних знань і досвіду у даній сфері та високі торгові надбавка на органічні продукти харчування в торговельних мережах України. Основними каналами збуту органічної про дукції залишаються точки продажу, інтернет/соціальні мережі, спеціалізовані статті, ярмарки та різні заходи, телереклама. Проаналізували традиційні маркетингові технології просування органічної продукції, що ши роко використовуються товаровиробниками. Найбільш популярними залишаються: особисті продажі, участь у вставках і ярмарках, інтернет-маркетинг, е-mail-розсилка, маркетинг у соціальних мережах, брендинг. До сліджуючи досвід найвідоміших вітчизняних органічних брендів, визначили нові маркетингові технології та інструменти, які використовувались на практиці цих компаній. До найбільш ефективних маркетингових тех нологій та комунікаційних інструментів, в умовах цифровізації, належить застосування підходу story-telling, який позитивно впливає на ставлення споживачів до бренда. Використання SEO-просування збільшить ре зультативність пошуку за конкурентними ключовими словами та допоможе залучити потенційних спожива чів на сайт і зробить його більш популярним серед них. Інфлюенс-маркетинг став повноцінним інструмен том просування, який за кілька років перетворився з допоміжної маркетингового інструменту на індустрію. Менш популярним на вітчизняних теренах залишаться нормкор-маркетинг, який набирає швидких обертів в світі, особливо в сфері просування органічних продуктів. В умовах цифровізації керівникам органічного виробництва, також необхідно застосовувати нові маркетингові технології та підходи, які також допоможуть зацікавити та сформувати лояльність споживачів для досягнення стабільних конкурентних позицій на ринку.
The organic food market is the most steadily growing market in recent decades, attracting the attention of more and more producers and consumers, and the COVID-19 pandemic has only strengthened the position of organic food products. According to these conditions, consumers began to pay more and more attention to their health and take care of the environment. The demand for organic food products has become one of the component changes affecting the modern consumption pattern. The factors limiting the development of the domestic organic product were inves tigated, among which the greatest influence is insufficient institutional support and the level of professional knowl edge and experience in this field, as well as high trade surcharges on organic food products in the retail networks of Ukraine. The main sales channels for organic products remain points of sale, the Internet/social networks, special ized articles, fairs and events, and television advertising. To analyze broadly the traditional marketing technologies of promotion of organic products used by producers. The most popular remain: sales features, participation in inserts and fairs, Internet marketing, e-mail mailing, marketing in social networks, branding. By studying the experience of the most famous domestic organic brands, we identified new marketing technologies and tools that are used in the practice of these companies. Among the most effective marketing technologies and communication tools, in the conditions of digitalization, is the use of the storytelling approach, which positively affects the attitude of consumers to the brand. The use of SEO promotion increases the effectiveness of searches for competitive keywords and helps attract potential consumers to the site and make it more popular among them. Influence-marketing has become a full-fledged promotion tool, which in a few years has changed from an auxiliary marketing tool to an industry. Norm core marketing, which is gaining momentum in the world, especially in the field of production of organic products, remains less popular in the domestic territory. In the conditions of digitization, managers of organic production also need new marketing technologies and approaches that also interest and form consumer loyalty in order to achieve stable competitive positions in the market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60117
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_MARKETYNHOVYY_TEKHNOLOHIYI_72-79.pdf443.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.