Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60110
Назва: Formation of a customer-oriented development strategy for organic operators
Інші назви: Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку операторів на ринку органічної продукції
Автори: Pakhucha, E.
Tarasov, I.
Marenych, V.
Ключові слова: customer orientation;marketing approaches;organic products;sustainable development;social responsibility;customer experience;клієнтоорієнтованість;маркетингові підходи;органічна продукція;сталий розвиток;соціальна відповідальність;клієнтський досвід
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: 2. Pakhucha E., Tarasov I., Marenych V. Formation of a customer-oriented development strategy for organic operators. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наукових праць. Харків: ДБТУ, 2024. Вип. 2 (36). С.137-149.
Короткий огляд (реферат): The study analysed various scientific approaches to the problem of forming a customer-oriented strategy for enterprise development. Thus, the study has identified several key approaches that contribute to the creation of an effective customer orientation strategy. The stages of formation of a customer-oriented development strategy for operators in the organic market. The main components of the customer oriented development strategy of operators in the organic market are identified in terms of key aspects: development and innovation in the product range; introduction of effective marketing communication; improvement of service quality; development of partnerships.
У ході дослідження було проаналізовано різні наукові підходи до проблеми формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку підприємства. Так, за результатами дослідження було виявлено кілька ключових підходів, які сприяють створенню ефективної стратегії орієнтації на клієнта. Сегментаційний підхід, який орієнтується на ретельне розділення цільових аудиторій за їхніми потребами, інтересами та цінностями. Інтегрований маркетинговий підхід, який включає застосування комплексних каналів комунікації (цифрових, соціальних, традиційних) для побудови взаємовигідних відносин з клієнтами. Організаційно-орієнтований підхід, який акцентує увагу на зміні внутрішньої культури підприємства, адаптуючи її до клієнтоорієнтованих цінностей. Інноваційний підхід, що заснований на впровадженні сучасних технологій, які дозволяють глибше аналізувати поведінку клієнтів, прогнозувати їх потреби та вдосконалювати процеси обслуговування. Сталий розвиток і соціальна відповідальність − підхід, що враховує зростаючу потребу споживачів у прозорості та органічності процесів виробництва. Клієнтоорієнтовані підприємства, що дотримуються принципів сталого розвитку, мають вищу лояльність серед екологічно свідомих споживачів. Запропоновані вимоги до формування клієнтоорієнтованої стратегії, які ґрунтуються на індивідуальних особливостях та розвитку підприємства, але загальні вимоги зводяться до наступного: фокус на споживача; гнучкість та адаптивність; прозорість та чесність; висока якість сервісу; використання сучасних технологій. Наведені етапи формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку операторів на ринку органічної продукції, які включають аналіз ринку, сегментацію клієнтів, створення ціннісної пропозиції, вибір каналів комунікації, впровадження клієнтоорієнтованих технологій, а також постійний моніторинг і оптимізацію, забезпечують адаптацію бізнесу до потреб споживачів та стійкий розвиток у конкурентному середовищі. Визначені основні складові клієнтоорієнтованої стратегії розвитку операторів на ринку органічної продукції у розрізі ключових аспектів: розробка та інновації в продуктовому асортименті; впровадження ефективної маркетингової комунікації; підвищення якості обслуговування; розвиток партнерських відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60110
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Form__customer-oriented_develop_strategy_24_137-149.pdf309.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.