Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59954
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2024-12-13T11:13:17Z-
dc.date.available2024-12-13T11:13:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Еволюція маркетингу як філософії бізнесу: від клієнтоорієнтованості до людиноцентричності. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 177-179uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59954-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЕволюція маркетингу як філософії бізнесу: від клієнтоорієнтованості до людиноцентричностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-177-179.pdf160.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.