Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59944
Название: Вплив держави на маркетингове ціноутворення підприємства
Авторы: Бубенець, І. Г.
Христенко, С. С.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Бубенець І. Г., Христенко С. С. Вплив держави на маркетингове ціноутворення підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 157-158
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59944
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-157-158.pdf158.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.