Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59897
Title: Research on the digital transformation of marketing for small and medium sized enterprises in the digital economy
Authors: Zhou Tingting
Bieliaieva, O.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Zhou Tingting, Bieliaieva O. Research on the digital transformation of marketing for small and medium sized enterprises in the digital economy. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 128-131
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59897
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-128-131.pdf19.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.