Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhou Tingting-
dc.contributor.authorBieliaieva, O.-
dc.date.accessioned2024-12-12T15:08:19Z-
dc.date.available2024-12-12T15:08:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZhou Tingting, Bieliaieva O. Research on the digital transformation of marketing for small and medium sized enterprises in the digital economy. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 128-131uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59897-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleResearch on the digital transformation of marketing for small and medium sized enterprises in the digital economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-128-131.pdf19.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.