Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5988
Title: | Деякі аспекти педагогічного спілкування у контексті реалізації стратегії національної освіти |
Other Titles: | Some aspects of pedagogical communication in the context of the strategy of national education realization |
Authors: | Федченко, С. Г. |
Keywords: | людиноцентризм;діалог;активне слухання;рефлексія;педагогічне спілкування;емпатія;емпатичне спілкування;человекоцентризм;диалог;активное слушание;рефлексия;педагогическое общение;эмпатия;эмпатическое общение;lyudynotsentryzm;dialogue;active listening;reflection;pedagogical communication;empathy;empathic communication |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Федченко С. Г. Деякі аспекти педагогічного спілкування у контексті реалізації стратегії національної освіти. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2016. № 9. С. 89-93. |
Series/Report no.: | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 9 |
Abstract: | Розглянуто основні аспекти педагогічного спілкування з позиції реалізації стратегії національної освіти. Показано роль і значення діалогу та активного слухання в загальній системі педагогічного спілкування. Наведено етапи активного слухання, що підвищують продуктивність навчального процесу. Розкрито переваги емпатії як важливого компонента правильної побудови процесу спілкування, потужного психолого-педагогічного прийому у навчанні і вихованні студентів. Рассмотрены основные аспекты педагогического общения с позиции реализации стратегии национального образования. Показана роль и значение диалога и активного слушания в общей системе педагогического общения. Приведены этапы активного слушания, повышающие производительность учебного процесса. Раскрыто преимущества эмпатии как важного компонента правильного построения процесса общения, мощного психолого-педагогического приема в обучении и воспитании студентов. The main aspects of pedagogical communication strategy implementation from the standpoint of national education. The role and importance of dialogue and active listening in the overall educational communication. An active listening stage, increasing the productivity of the educational process. Reveals the benefits of empathy as an important component of the proper construction of the communication process, powerful psycho-pedagogical receiving the training and education of students. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5988 |
ISBN: | 978-617-619-144-5 |
ISSN: | 2415-8488 |
Appears in Collections: | № 9 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pdf_com-89-93.pdf | 617.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.