Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедченко, С. Г.-
dc.date.accessioned2022-08-29T13:39:37Z-
dc.date.available2022-08-29T13:39:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФедченко С. Г. Деякі аспекти педагогічного спілкування у контексті реалізації стратегії національної освіти. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2016. № 9. С. 89-93.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-619-144-5-
dc.identifier.issn2415-8488-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5988-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти педагогічного спілкування з позиції реалізації стратегії національної освіти. Показано роль і значення діалогу та активного слухання в загальній системі педагогічного спілкування. Наведено етапи активного слухання, що підвищують продуктивність навчального процесу. Розкрито переваги емпатії як важливого компонента правильної побудови процесу спілкування, потужного психолого-педагогічного прийому у навчанні і вихованні студентів.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены основные аспекты педагогического общения с позиции реализации стратегии национального образования. Показана роль и значение диалога и активного слушания в общей системе педагогического общения. Приведены этапы активного слушания, повышающие производительность учебного процесса. Раскрыто преимущества эмпатии как важного компонента правильного построения процесса общения, мощного психолого-педагогического приема в обучении и воспитании студентов.uk_UA
dc.description.abstractThe main aspects of pedagogical communication strategy implementation from the standpoint of national education. The role and importance of dialogue and active listening in the overall educational communication. An active listening stage, increasing the productivity of the educational process. Reveals the benefits of empathy as an important component of the proper construction of the communication process, powerful psycho-pedagogical receiving the training and education of students.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 9-
dc.subjectлюдиноцентризмuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectактивне слуханняuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectемпатичне спілкуванняuk_UA
dc.subjectчеловекоцентризмuk_UA
dc.subjectдиалогuk_UA
dc.subjectактивное слушаниеuk_UA
dc.subjectрефлексияuk_UA
dc.subjectпедагогическое общениеuk_UA
dc.subjectэмпатияuk_UA
dc.subjectэмпатическое общениеuk_UA
dc.subjectlyudynotsentryzmuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.subjectactive listeninguk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectpedagogical communicationuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectempathic communicationuk_UA
dc.titleДеякі аспекти педагогічного спілкування у контексті реалізації стратегії національної освітиuk_UA
dc.title.alternativeSome aspects of pedagogical communication in the context of the strategy of national education realizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdf_com-89-93.pdf617.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.